نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

رضا جونم دوست دارم

1391/6/15 18:34
733 بازدید
اشتراک گذاری

gif maker online
 سلام عزیزم

یک مدتیه برات عکس نگذاشتم و الان می خوام یک کمی تلافی کنم

اول از عکسای کلاس زبانت

الینا_ شما_ علی رضا_ احسان

مهد روشنک- کلاس زبان

همکلاسی هات

بعد از کلاست با هم می رفتیم مسجد

چون سر ظهر بود و آقایون نمی یومدن نماز، خانمها می رفتندقسمت آقایون و اونجا نماز رو برگزار می کردند

یک روز متوجه شدم که شما رفتی روی منبر نشستی و من از نمازم هیچی نفهمیدم

تا اینکه نماز تموم شد و تونستم ازت عکس بگیرمفدات بشم که رفتی بالای منبر

رضا جونم بالای منبر

 این هم از عکسای توی اتاقت

دوست دارم عزیزم

یک یک دونه ای مامانم

الهی فدات شم

عسلی عزیزم

زضای سیبلوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کورش
1 شهریور 91 18:15
سلام ملیحه جون دوباره دیر رسیدم رفتی برات پیام دادم بهت رسیداالان درست شد راستی متن بامزه چه جوری درست کردی منم میخواستم درست کنم نمیدونستم کجا باید برم بوسسسسسسسسسسسسسس


آره عزیزم رســـــــــیــــد اما من دیر خوندمش
مثله همون عکسای پی در پی درست کردم
ولی من یک کمی اشتباه توش دارم حواست باشه اشتباه منو نکنی
ولی چه جالب که با هم همفکر بودیم




خوش سیما
1 شهریور 91 23:37
28
مامان کورش
2 شهریور 91 12:13
دوباره اومدم تو نیستی اونجایی که باید عکس بزارم نوشته به جاش بزارم ان موقع چه جوری رنگی میشه بعد همون راهی برم که برای عکسا انجام میدادم


رنگی رو باید توی ورد یا اگه با پاور پوینت کار کردی، درستش کنی باید بری توی ورد و از ابزارای اونجا استفاده کنی

سمانه مامان پارسا جون
2 شهریور 91 14:03
سلام خانومی خوبی؟
رضا جون خوبه؟
کجایی کم پیدایی


سلام عزیزم
مرسی خانمی رضا هم دست بوسه
آپ کردم

عمه جونی
2 شهریور 91 16:19
عجله دارم
اومدم بگم حتما بهمون سر بزنید


چشم با سر می یام
راستی سالگرد خواهر شوهر شدنتون هم مبارکـــــــــــــــــ

عمه جونی
3 شهریور 91 14:08
مرسی قربونت برم
آره حسابی خوش بحالم شد چون خواهر ندارم از تنهایی در اومدم
ممنون بابت تبریکت
عکسای رضاجونی خیلی قشنگ بود مخصوصا آخریش با سیبیلاش

انشالله همیشه همیشه خوش باشین و برای ما هم خبرای خوش بگذاری

خوش سیما
3 شهریور 91 15:11
29
رضوان مامان رادین
3 شهریور 91 15:46
عزیزم چقدر عکسهاش خوشگل بود.اتاقشم خیلی قشنگه


شما لطف دارین
محيا كوچولو
4 شهریور 91 0:22
سلام خاله جوني خوبيد؟ پس كجاييد؟ما كه هرچي تو حرم گشتيم پيداتون نكرديم!
رضا جوني هم معلوم شد به چه شغلي علاقه داره

خوب محیا جونم نه شماره دادی نه هیچی یک هو هم اومدی گفتی که من رفتم مشهد من رو توی خماری گذاشتی و رفتی
آخه چرا این کارا رو می کنی خانمی
راستی زیارت قبول خانم طلا