نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

حجامت

1393/2/30 11:41
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

خوبی مامانی

الان که دارم برات می نویسم شما آخرین روز پیش دبستانی رو داری می گذرونی و اولین سال تحصیلیت دیگه تموم شد.

اما عزیزم یک خبر هم برات دارم و اون هم اینکه دیروز برای اولین بار رفتی حجامت

الهی فدات بشم که انقده مرد شدی که دلمون اومد تا برات حجامت انجام بدیم

دیروز 29 اردیبهشت بود و روز خوبی برای این کار و شما و بابایی برای حجامت رفتین پیش خانم دکتر جان نثار.

دیشب توی خواب بخاطر پسبی که پشتت بود چند بار بیدار شدی و شکایت کردی که خدا رو شکر دوباره خوابت برد

صبح هم مثل همیشه که برای رفتن هوس به زنگی بیدار شدی و یک سلام جانانه کردی که مطمئن شدم حالت خوبه

اگه دوباره هم همکاری کنی آخر تابستون دوباره بریم برای حجامتت تا دیگه امسال سرماخوردگی نشی

چون سال قبل از 12 ماهش 13 ماه رو مریض بودی و دیگه طاقت ندارم امسال هم بری کلاس و مریض باشی

امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی،عکسای این پست رو هم بعدا برات میگذارم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان الهام
30 اردیبهشت 93 12:04
سلام ملیحه جووون چه عجب اومدی دلمون تنگ شده بود آخی چطوری نترسیده بچه منکه میترسم
مامانی رضا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمی نترس خانمی با خییال راحت برو که نه ترس داره نه اثری ازش میمونه نه هم اینکه درد داره به نظر من مشکلاتی که برامون پیش می یاد در صورت عدم حجامت انقده زیاد هست که جایی برا ترسیدن باقی نمی گذاره هر وقت خواستی بری بگو یک جلسه مشاوره رضا باهات بگذاره اونوقت خودت با میل و رغبت می ری
دکتر مهردادی
18 اردیبهشت 94 12:10
اگر اینجا خارج از ایران بود می شد شما را به علت در خطر قرار دادن فرزندتان به واسطه ی انجام یک کار غیر علمی مورد پیگرد قانونی قرار داد.