نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

خسته نباشی رضا جونم

1393/6/1 14:30
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

خوبی پسر مامان

خوش می گذره؟

اوضاع بر وفق مراد هست؟

این روزا خیلی سریع داره می گذره و من هنوز وقت نکردم برم پیش دبستانی و ثبت نامت کنم

دیروز بابا حاجی که ازت پرسید گفتی نه مامانم هنوز نرفته ثبت نامم کنه

کلی ازت خجالت کشیدم

اما عزیزم اصل مطلب اینکه

من اومدم ازت بخاطر زحمتای این مدتت یک عالمه تشکر کنم

قربونت بشم که هر چند قبلا هم هوای منو خیلی داشتی ولی این 5-6 ماهه سنگ تموم گذاشتی و همه جوره هواست به من هست

دیروز جمعه بود و فک کنم تا آخر شب یک 6 باری برای بابایی چایی دم کردی و آوردی

دیروز بابایی حالش خوب نبود و باید بیشتر مایعات استفاده می کرد برای همین هم شما اومدی کمک من و وظیفه درست کردن چایی رو قبول کردی

از شستن قوری تا ریختن چای توی لیوان برعهده خود شماست و این کار رو با دقت فراون انجام می دی

چایی با طعم های مختلف از زنجبیل و دارچین تا چایی با طعم آب یخ

چایی با طعم آب یخ هم این جوری درست کردی که برای اینکه من خیلی سفارش کرده بودم مواظب خودت باش چون هم چایی ساز برق داره هم داغه شما هم برای اینکه اتفاق ناگواری نیفته فک کردی که قبل از اینکه آب چای جوش بیاد با آب توی چایی شاز قوری رو پر کنی بعد بگذاری جوش بیاد که مشکلی هم پیش نیاد

وای قیافه بابایی وقتی اولین جرعه رو خورد رو باید می دیدی هم دوست داشت توی ذوق شما نزنه هم نمی تونست چایی رو بخوره

خلاصه با مساعدت من بدون هیچ ناراحتی ای و با کلی خنده این موضوع تموم شد

عزیزم شبا خیلی از کارای مربوط به خواب ماله شماست

از چک کردن دزد گیر تا قفل در، آوردن آب، خاموش کردن چراغ ، باز کردن پرده و...

دیشب هم کلی من رو ماساژ دادی تا خوابم ببره

انتظار هم توی این روزا یکی دیگه از موارده که شما با توصیه هات به نی نی خیلی کمک می کنی

دیروز که یک درد جدید بهم اضافه شده بود به نی نی می گفتی: مامان رو انقده اذیت نکن گناه داره

فدای شما بشم انقده به فکر منی

نمی دونم چرا دیگه یادم نمی یاد کلی حرف داشتم برای گفتن ها....

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان الهام
1 شهریور 93 16:27
سلام عزیزم واااای حامله ای من تازه فهمیدم مبارکهههههههههههه
مامانی رضا جون
پاسخ
مرسی
مامان منا
10 شهریور 93 16:34
رضا جون خاله فدات بشه انقدر شما زحمت میکشی
مامانی رضا جون
پاسخ
مرسی خاله