نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

عکسای تولد پارسال رضا جونی (دو سالگی)

1390/11/8 11:28
1,960 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دردونه مامانی

امروز می خوام از یک کم عقب تر برات بنویسم،

تولد  سالگیت

خوشگلکم، تولد پارسالت رو خونه بابارضا گرفتیم چون اگر خونه خودمون می گرفتیم باید سه نفره برگزار می شد،

کارت دعوتت

 تولدت با سالرد ازدواج من و بابایی یکی شده بود ما هم برای اینکه حسودیمون نشه مجبور شدیم دو تا کیک سفارش بدیم و از طرفی هم چون شب تولد پیامبر بود  مجبور شدیم کیک آماده بگیریم.

کیک تولد رضا جونی

اون شب یکی از بهترین شبای عمر من و بابایی بود و کلی بهمون خوش گذشت .

البته تو اولش مهمون زده شدی و دائم با گریه می گفتی که بغلم کن و من نتونستم به مهمونهام برسم اما وقتی آقایون اومدن وضع فرق کرد و تو دیگه من و نمی شناختی.

 

ایمان، امیر، مهدی 

سارا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)