نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

اولین تجربه وبلاگی من و رضا جونی

1390/11/29 13:41
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم برای تو می نویسم زیباکه زیباترین دلیلی برای بودن من و بابایی. عزیزم چند روز پیش(٢٦/٢/٩٠) من به کمک خانم مرتضویان با نی نی وبلاگ آشنا شدم و اون رو برای تو که تمام زندگی و رویای منی درست کردیم امیدوارم که تو هم ازش لذت ببری.

 

niniweblog.com

 

niniweblog.comعسلم امروز تو دو سال دو ماه و بیست و سه روزه که کنار ما هستی.niniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

نوشتن با تو واقعا کار سختیه الان هم اومدی روی صندلی کنار من و تند تند می گی

 "بوس، بوس، بوس"

و یک دست کامل بوسم کردی

niniweblog.com

و رفتی سراغ موس و حال مامانت رو گرفتی، با چنگ ودندون داری یک بلایی سرم در میاری تا از نوشتن دست بردارم و برات دوباره "تیتیش" (کشمش)، بیارم.

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رخساره
29 اردیبهشت 90 15:18
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:31


با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست،

........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................

... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!...

...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ......................

سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!