نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

سالگرد ازدواج من و بابایی

1390/11/25 21:17
2,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رضا جونم

سلام مامانی

 سلام خوشگلم

عزیز دلم سلام، دلم برای دوباره نوشتن تنگ شده بود تقریبا ده روزی می شه که بهت سر نزدم و وبت رو آپ نکردم.

اما عزیزم خبرای تازه هم برات دارم که از همه واجب تر اینکه پنج شنبه گذشته یعنی شب 17 ربیع الاول سالگرد ازدواج من و بابایی بود که امسال هم مثل 5 سال قبل شب جمعه افتاده بود و چند تا هم عکس از اون شب که خونه مامانی بودیم و بابایی از بجنورد اومد می گذارم

سالگرد پنجمین سال با هم بودن

 

پنجمین سالگرد ازدواج من وبابایی

توی مشهد زیاد بیکار هم نبودم و عکسات رو که توی گوشی بابا حاجی بود رو روی گوشی خودم ریختم و حالا این هم از عکسای شما عزیزم

رضا جونی و دختر دایی ها

رضا و دختر دایی ها

رضا جون داره نماز می خونه

رضا جون نمازش رو تموم کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد جون
23 بهمن 90 23:27
سلام خانمی
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم
امیدوارم وضعیت پات هم بهتر شده باشه و مشهد هم حسابی بهت خوش گذشته باشه
عکسایه رضاجون مثل خودش قشنگ بود


سلام عزیزم
ممنونم،بهترم خانمی مرسی،از توجهت و لطفت به عکسای رضا و وبلاگش مثل همیشه ممنونم