نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

ღܓ✿بر من مباد بی تو ماندن بی تو بودن بی تو خفتن بی تو رفتن ღܓ✿" سالگرد ازدواج"

1391/5/4 23:45
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

 

Sidewalk

مبارک    مبارک   مبارک

سلام پسرم

امروز سالگرد ازدواج من و بابا جونهدنیای زیبا

آره عزیزم یک ساله دیگه هم گذشت و خدا رو شکر که هممون با سلامتی و خوشی کنار هم هستیم.

رضا جون درست مثله امروز بود که کابوسه اینکه من مشهد باشم و بابا جون توی بجنورد تنها باشه تموم شد 

 

http://forum.suma.ir/images/sheklak/smile%20(86).gifhttp://forum.suma.ir/images/sheklak/smile%20(86).gifhttp://forum.suma.ir/images/sheklak/smile%20(86).gifhttp://forum.suma.ir/images/sheklak/smile%20(86).gif

قربونت بشم بابایی خیلی دوست دارم

از خدا می خوام همیشه همیشه همیشه سالم و سلامت و عاشقه من و رضا بمونی و خدا هم ما دو تا رو برات سالم و عاشق نگه داره

سالگرد ازدواجمون مبارک

اینا هم برای شما همسر عزیزم 

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:38
سلااااااااااام عزیزم مبارک باشه جیگررررررر ایشاله صد سال دیگه هم این روز رو با هم جشن بگیرید


سلام خانمی
مرسی عزیزم
چه عجــــــــــــب
پارسال دوست امسال...
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:12
مبارکککک باشههه عزیززززز دلممممممم ایشاال خوشبخت باشین مثه همیشه و به پای هم پیر بشیننننننننن

امروز رفتم آزمایش فردا جوابش آماده است


مرسی خانمی
شما هم همین طور
وای تا فردا که خیلی دیره

نایسل خانم
4 مرداد 91 15:49
آره والا خیلی سخته خیلی
نایسل خانم
4 مرداد 91 18:50
منم دل تو دلمم نیستتت ملیحه تا فردا چجوری صب کنم
خوش سیما
4 مرداد 91 21:46
سلام هرکس مثل شما دوست داره رمانهای گذشته منو بخونه آدرس همراه کد پستی 10 رقمی و اسم گیرنده کامنت بذاره تا با افتخار ورایگان براشون پستش کنم.
مامان محمد پوریا
5 مرداد 91 1:58
سلام تبریک میگم امیدوارم همیشه به شادی و خوشی باشید


ممنونم عزیزم
لطف کردی
بهــــــــــــــار
5 مرداد 91 9:47
سلام عزیزم با اینکه کلی تو مسافرت خوردم خدا رو شکر اضافه وزن نداشتم
نایسل خانم
5 مرداد 91 10:11
مگه وبمو نخوندی ؟ عزیز دلم ؟
نایسل خانم
5 مرداد 91 10:47
نایسل خانم
5 مرداد 91 11:35
نمیدونم عزیز دلم منم اصالا خوشم نیومد میرم سری دیگه یه آزمایشگاه دیگه
نایسل خانم
5 مرداد 91 11:55
عزیز دلم خوش به حالت حداقل یکی داری
نایسل خانم
5 مرداد 91 12:18
مادرشوهرت تیکه میندازه ماشال به داداشتتت
عمه جونی
5 مرداد 91 12:54
مامان رضا جونی سالگرد ازدواجتون مبارک
امیدوارم عشق و شادیهاتون مستدام باشه


مرسی خانمی
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:04
پس مادر شوهرت خوبه خداروشکر
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:04
آره مثه مال تو شده
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:04
ای رضااااا ناقلا حالا تا کی باهش قهر میمونی
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:05
ای جان بزار درس بخونه
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 12:22
تبریک میگم عزیزم
عشقتون پایدار
شرمنده با تاخیر


ممنونم عزیزم
خوش سیما
8 مرداد 91 22:43
سلام چرا مامان آقا رضا؟ شما اولین طرفدار زامیاد هستین. راستی می دونید باعث شدین مسیر داستان رو عوض کنم؟؟؟ چون دست منو خونده بودید و برای اولین بار اینطوری شدم
مامان کورش
12 مرداد 91 4:27
سلام عزیزم به خدا شرمنده از خجالت نمیدونم چیکار کنم الان تا اخر وب خوندم یادم اومد 5 سالگرد ازدواجت بوده من ببخش با تاخیر وخجالت سالگرد تبریک میگم امیدوارم در کنار هم همیشه شاد و خرسند باشید