نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

اندر حکایت های روزهایی که گذشت

1391/11/2 20:31
405 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام رضا جونم

خوبی گلم؟

الان که دارم برات می نویسم شما داری تلویزیون نگاه می کنی و سرما هم خوردی و هر از گاهی سرفه می کنی

دلیلشم اینه که وقتی بعد از 8 روز که مشهد بودیم و  بر گشتیم خونه، پکیچ روشن نشد و خونه با دمای 8 درجه رو نتونستیم گرم کنیم

با اینکه بخاری با حرارت بالا روشن بود اما حتی نتونست دمای حال رو به 16 درجه برسونه و از شانس بد ما هم روزه تعطیلی این مشکل پیش اومد و چون 5 شنبه شب بود که برگشته بودیم و فرداش هم که جمعه بود همه تعمیرکارهایی که شمارشون رو داشتیم گوشی هاشون رو خاموش کردن و تا روزه شنبه همچنان با سرما دست و پنجه نرم کردیم و اخرش هم این شد که من و شما سرماخوردیم

اما توی اون یک هفته ای که مشهد بودیم:

دو روزه اول که ایام شهادته پیامبر و امام رضا بود که خاله طبق روال هر سال هیئت داشتن و ما هم اون دو روز و دو شب رو خونه خاله بودیم و شما هم با جمع پسرونه اونجا کلی کیف کردی و تلافی سه هفته ای که نرفته بودیم رو توی همون دو روز کردی

خونه خاله

انقده شبا خسته و اش و لاش بودی که وقتی می خوابیدی با اینکه سر و صدای ما تا دم دمای صبح تموم نمی شد ولی شما رو چیزی بیدار نمی کرد

شب شهادت امام رضا هم که عمه سمیه برامون بلیط تئاتر گرفته بود و رفتیم تئاتر که داستان ادم و خلقت ادم و اومدن حضرت ادم به زمین و بعد هم حضرت خاتم بود و عید غدیر و حضرت علی(ع) و جنگ صفین و کارشکنی های اون زمان و ... و دو امام بعد از ایشون و روایتی از عاشورا و در اخر هم امام رضا(ع) که نماز باران ایشون و شهادت ایشون رو به نحوه فوق العاده زیبا به نمایش در اورده بودن و توی اون 3 ساعتی که اونجا بودیم شاید زیبا ترین لحظات عمرم رو سپری کردم

توی یکی دو روزه بعدی هم که طبق روال همیشه مهمون بازی بود و کارای عقب افتاده مثله سر زدن به مامانی بابا که با اش پشت پای دایی هاشم یکی شد و یک روز اونجا بودیم و شما هم کلی با تفنگی که مامانی برات خرید با امیر علی بازی کردی و ما هم رفتیم حرم و دوباره که برگشتیم خونه مادر دیدیم عمه ها و بقیه دختر خاله ها هم اونجان و شما با کلی بر و بچ داری بازی می کنی

این هم پسر عموی تازه به ما رسیده

روزه پنج شنبه هم قبل از اومدن شما رو برای پابوسی امام رضا بردییم


خلاصه عزیزم تا دلت بخواد تلافی این مدت تنها بودنت رو کردی و دل سیر از مشهد اومدیم هر چند که شما نمی خواستی بیای و می گفتی من خونه مامانی می مونم

رضا و سارا

الهه وسارا

رضا و نازنین

و اما توی این مدت که برات پست نگذاشته بودم:

دو هفته پیش با هم رفتیم کتابخونه و شما اسمت رو توی یک کتابخونه نوشتی این هم یک حرکت فوق العاده فرهنگی

شما توی کتابخونه کلی ذوق کردی و توی کتابخونه بدو بدو می کردی

کلی اونجا با کتابا و محیطش کیف کردی

رضا و کتابخونه

رضا و کتابخونه

رضا و کتابخونه

رضا و کتابخونه

رضا ی کتاب خون من

 و این هم از کارنامه پسرعزیزم توی ترم اول زبان

که فدات بشم با نمره عالی100 گذروندیaplausos9qz.gif

این هم از تاثیره سی دی اموزشی کلاس اول روی شما

و اخرش هم عکس دو نفره من و شما

من و زضایی

و شما و بابایی

رضایی و بابایی

و عکس سه نفره هورراااااا

بابایی، مامانی و رضا جونم

عکس سه نفره

فدات بشم عسلم

قند عسلم

RoundRound

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الی مامان آراد
2 بهمن 91 23:39
رضا جونی عزیزم زودتر خوب بشو خاله جون مواظب خودت باش


مرسی خاله جونم
انشاالله آراد جون هم دیگه ههمیشهء همیشه سلامت باشه

مامان کوثری
3 بهمن 91 18:16
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
هستی
3 بهمن 91 18:24
سلام مامانی کلیپ رضا جون را نگاه کردم ماشاالله الهی 1000 ساله شه زیر سایه امام رضا و خدا و مامان و بابا.عکس هاش هم ماشاالله خوشگل و ناز بود اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
خوش سیما
4 بهمن 91 0:15
28
مامان کورش
5 بهمن 91 2:15
رضا جون خاله فدات بشه که سرما خوردی حسابی ناراحت شدم من نمیدونم مامانت با این پکیچ چیکار میکن که روزهای تعطیل خراب میشه اون وقت عشق من سرما میخوره افرین رضا جونم نمره عالی تو کلاس زبان اوردی هزار تا بووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس فکر کنم اینجور که مامانت عجله داره شما جهشی درس بخونی سال دیگه بری کلاس اول این بوس کورش برای بهترین دوستش فرستاده

ای مناااااااا
من با پکیچ چیکار می کنم؟؟؟؟؟!!!!!
باور کن رسوب داشت
اب بجنوردم مثله کاشون پر از گچ و شن و سنگه این حیونی هم حق داره دیگه
saba
6 بهمن 91 20:22
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
خوش سیما
6 بهمن 91 22:26
29
مامان کارن
7 بهمن 91 11:06
سلام عزیزم امیدوارم تاحالاخوب شده باشید ومامانی یه روز کارنامه قبولی کنکور تو یه رشته بترکون رو پست کنه البته بیشترامیدوارم که کنکور تااونموقع ازبین بره وایشااله همیشه دستت تودست بابایی ومامانیه مهربونت باشه وهمیشه خندون وسالم باشی

مرسی خانمی از این همه دعا های خوب خوب
مامان ملینا
7 بهمن 91 12:21
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
سمانه مامان پارسا جون
7 بهمن 91 17:08
رضا جون عزیزم ایشاا... دیگه هیچ وقت مریض نشی گلم
محيا كوچولو
7 بهمن 91 21:45
خوب ايشالله تا الان خوب شده باشيد ولي ماكه هنوز درگيريم باهاش!چقدم روزهاي پركار و شلوغي بوده هر وقت حرم ميريد براي ماهم دعا ميكنيد ديگه
مامان نازی
8 بهمن 91 20:29
خصوصی داری عزیزم
خوش سیما
8 بهمن 91 22:20
30