نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

خواستگاری

1390/11/26 16:28
509 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگسلام سلام خوشگل مامانی

عزیز دلم 5 سال پیش مثل امروز 26 بهمن بابایی اومد خواستگاری مامانی  تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگاون سال هجری قمری و شمسی  با هم مصادف بودن یعنی 26 محرم هم بود که بابایی با خاله و مامانی و عمه سمیه برای خواستگاری اومدن خونه ما و من و بابایی حدودا از ساعت 7:30 تا 11 شب با هم صحبت کردیم و چون حرفامون بدرد بخور نبود و بابایی یک دل نه صد دل عاشق مامانی شده بود تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و توی بجنورد هم برای مامانی دلش تنگ شده بود هفته بعدش بازم پنج شنبه یعنی 3 اسفند دوباره من و بابایی برای بقیه حرفامون رفتیم توی اتاق و باز کلی حرف زدیم و و هفته بعد پنج شنبه10 اسفند بابایی با بابا رضا و مامانی و دایی هاشم و عمه سمیه برای قول و قرارها اومدن خونه ما و دیگه همه چیز تموم شد .

26 اسفند که فرداش اربعین بود من و بابایی و مامانی ها با هم برای آزمایش رفتیم.

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

شبنه 11 فروردین 86 که 11 ربیع الاول 1428  ساعت 10 شب من و بابایی توی صحن جمهوری حرم امام رضا (ع) به عقد bride ring animationهم در اومدیم روزی که برای من و بابایی نه تنها پر از خاطرهء بلکه برامون مقدس هم هست .

روز پنج شنبه همون هفته که شب ولادت پیامبر بود مراسم عقد رسمیjust married on old fashioned car animation هم برگزار شد.

این هم از قصهء من و بابایی.

حالا عزیزم تو ثمره ازدواج من و بابایی هستی.

با تمام وجودمون دوست داریم عزیزم تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:48
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم