نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

بدون عنوان

1390/11/27 17:46
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبونم

الان که دارم برات می نویسم بالاخره خوابیدی و من دارم از این فرصت طلایی استفاده می کنم.

امروز پنج شنبه و هفته دیگه مثل امروز تولدته.

عزیزم این چند روزه خودت هم برای تولدت داری لحظه شماری میکنی و دیروز به نازنین که باهات تلفنی صحبت می کرد و بهت می گفت فشفشه و کادو هم می گیرین؟ می گفتی که شما باید کادو بگیرید.

عزیزم امروز هم برای مامانی تعریف می کردی که می خوایم بریم بادتنت، فشفشه و ی عالمه می خوایم بگیریم .

آره عسلم می بینی چقدر شیرین شدی حالا بگو ببینم پسر من شیرین تره یا پسر شما؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
27 بهمن 90 18:05
خدا حافظ گل پسر دوست داشتنی تون باشه . به ما هم سر بزنید . خوشجال میشم .


ممنوم از لطفتون، حتما
امیر حسین صاحبی
2 اسفند 90 18:01
salam shabet bekhir tavalodet mobarak Reza jon alahi 120 salho shy ajab mather bahali dari khosh be halt vebsited khily jalb bode lazat bordam be ma sar bezan khonai be man zang bezan gor bant Amirhossin &Akram


قربونتون بشم من
ما مخلص شما هم هستیم
خوش اومدید، خبر می دادید گاوی شتری نه بابا خودمون رو می کشتیم.
بازم به ما سر بزنید