نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

برای عسلم

1390/12/14 13:18
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خوبی عزیزم

الان که با چند تا روزنامه سر گرمی و من طبق معمول پای سیستمم

اما امروز توی سایت نانازیا برات یک صفحه درست کردم انشاالله که دوست داشته باشی اینم از صفحهء شما عزیزم  http://www.nanazia.ir/kid.php?id=258#summary 

برای عزیزترینم

برو ببین چه خبره شاید خوشت بیاد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محيا كوچولو
14 اسفند 90 13:58
مباركه ني ني نانازي! ولي ني ني وبلاگ بهتره


در اینکه شکی نیست، اما چیکار می شه کرد بیکاریه دیگه
نسترن
14 اسفند 90 23:53
کار جالبی کردی حتما ادامه بدش
رضا جونی دوستت دارم خاله

مرسی عزیزم
نسترن
15 اسفند 90 10:50
کارات تموم شده واسه سفره هفت سین میخوای چیکار کنی.نه که من کدبانو هستم الان نمیدونم باید چه کنم


سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 11:53
چه خوب ما هم عضویم
محيا كوچولو
15 اسفند 90 15:44
سلام خاله اين موارد را بايد انجام بدي هركدوم را كه لازم بود بگو بيشتر توضيح بدم: 1- عضويت در آپارات 2- گرفتن يه فيلم در حد امكان كوتاه 3- تبديل فرمت فيلم با نرم افزار كانورتر به فرمت مناسب، flv بهتره 4 - حجم فايل تصويري بيشتر از 5 مگابايت نباشه بهتره 5 - آپلود فايل در قسمت بارگذاري فيلم آپارات 6- كپي كردن كد فيلم در بخش HTML مطلب جديد هر مورد كه لازم به توضيح بود خبر بديد