نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

چهار شنبه آخر سال

1390/12/24 16:19
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

خوبی گلم

دیشب که مردیم از بس ترقه که نه بابا بمب توی این شهر منفجر شد و از بس صدای آژیر آمبولانسها

niniweblog.com

رو شمردیم

sms chahar shanbe sori مسيج ويژه ي چهارشنبه سوری

از بد حادثهniniweblog.comکه پنجره خونه ما رو به یک خیابون اصلی بازه و سر و صداش هم زیاده خدا رو شکر اتاق شما رو به خیابون نیست و هر لحظه بالا نمی پریدی ولی می گفتی "مامان به بابا بگو بریم این آدما که صدا می کنن با پا بزنیمشون"

دیشب هم ازت قول گرفتم که تو سراغه این کارا نری شما هم که جیگری و بهم قول دادی

جیگرم آخره ساله و هنوز نه سبزهمون درست شده نه سمنومونniniweblog.com

 

سه شنبه هفته دیگه ساعتای 8 تحویله ساله شاید دیگه نتونم برات پست جدید بگذارم فردا عمو میثم مییاد پیشمونniniweblog.comniniweblog.com

 

فقط دعا دعا می کنم که با محمد نزنیدniniweblog.comبه هم تا حالا که نشده با هم صلح و صفا باشید

niniweblog.com

خدا به خیر بگذرونه من که چشمم آب نمیخوره، اون هم که جغله زورش بهت نمی رسه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 12:06
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد . ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .
نایسل
24 اسفند 90 14:17
ای جان دلم برات تنگ میشه ایشالا که سال خوبی داشته باشی قربونت برم
مناء
24 اسفند 90 16:47
بهار وقتی که از پنجره سرک می کشد بی آن که بخواهی یاد بنفشه و یاس و اقاقی دارد کاش زودتر رسد آن روز ؛ که شمیم بهار را از پیراهن یوسف سفر کرده بشنویم در انتظار نوروزگار ؛ نوروز مبارک ۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩ آپم ۩۩۩____________۩۩۩ آپم ۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ _____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩
نسترن
24 اسفند 90 17:08
ببخشید من اونموقع مجبور شدم برم واسه اینکه دفترچه بیمه امرو وض کنم دیگه از امشب هم باید وسایل جمع کنم