نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

هفت سین امسال

1390/12/27 10:12
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی

لاخره موفق شدی و انقدر گفتی هفت سین چیه بندازیم تا آخرش یک هفته مونده مجبور شدم بندازم هر چند سبزه و سمنو مون درست نشده ..

حالا باید یک هفته تموم بگیم "رضا مواظب باش" و یک هفته سالن به کلی اشغال شد" که اگر بتونم جمعش می کنم"

هفت سین 91

7س

7س

7س

7س

 

7س

7س

7س

7س

7س

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بابای ملیسا
24 اسفند 90 22:41
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
مناء
24 اسفند 90 22:54
خسته نباشی مامانی رضا جون
چه سفره ی نازیم شده
رضا پسر خوبیه مواظبه
به جا من بوسش کن


مرسی عزیزم
منم امیدوارم....
ممنونم گلم
نایسل
24 اسفند 90 23:54
وای چقدر خوشملللل چیدی خیلی با سلیقه هستی


محبت داری عزیزم
ما که انگشت کوچیکه شما هم نمی شیم
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 1:24
وای مبارکه
مامان باسلیقه
آفرین
خیلی قشنگ شده


شما لطف دارید سمانه جون


مامان حنا
25 اسفند 90 3:55
سلام عزیزم
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم اکیدوارم سال خوشی رو در پیش رو داشته باشید
سفره تون هم خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه


ممنونم خانمی سال نوی شما هم جلو جلو مبارک انشاالله سال خوشی داشته باشید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 اسفند 90 9:52
سلام.واااای مبارکه.چه خوب.تازه ما هم قراره امروز 7سین بندازیمالبته بچم خیلی تاب کرده الان چند روزه همش داره میگه.چون میخوایم امروز بریم سراغ شهر و دیارمون 7 سین رو میندازیم.سال نو پیشاپیش مبارک.

انشالله بهتون خوش بگذاره.
سال خوشی داشته باشید
محيا كوچولو
25 اسفند 90 11:51
سلام خاله مباركه هفت سين تون
خيلي خوشگله
آپ كردم براتون

پس هنوز نرفتید!!!
ممنونم


رضوان مامان رادین
25 اسفند 90 16:01
عزیزم
پیشاپیش عیدت مبارک.....
سفره هفت سینتونم خیلی قشنگ و با سلیقه چیده شده.

عید شما هم مبارک عزیزم
شما لطف داری رضوان جون
مامان محمد جون
25 اسفند 90 17:41
سلام عزیزم
اول اینکه عید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم
دوم اینکه میدونم میای و منتظرتونم
سوم هم اینکه 7 سینت خیلی قشنگ شده و من و برد به خاطرات پارسالم منم جلو جلو 7 سین میذاشتم چون کله عید رو مشهد بودیم
امروز با دیدن 7 سینت یه لحظه دلم برا بجنورد تنگ شد
اون خونه پر بود برایه من از خاطرات شیرین امیدوارم برا شما هم همین جوری باشهبرایه رضا خوشگل و مامانش

قربونت بشم نمی دونی، اینجا ما چقدر یاد تو و خاطات با هم بودنمون میافتم

مامان محمد جون
25 اسفند 90 17:44
سلام
دلم نیومد دوباره نیام و کامنت نذارم
اومدم بگم ما هر سال سمنویه 7 سینمونم حاج آقای حسینی زحمت می کشید و می اورد
عجله نکنی برا شما هم حتما میاره
اگه دیدیشون بهشون خیلی سلام برسون و بگو دلمون واسشون تنگ شده و همیشه به یادشونیم

انشاالله
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 اسفند 90 18:42
سلام.ما شیراز میریم.مگه شما الان کجایید؟؟


سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:45
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
پیشاپیش تبریک

مرسی عزیز دلم، ممنون که ما روبه عنوان دوست قبول دارید


نسترن
25 اسفند 90 22:39
خوبی جیگملم
نسترن
25 اسفند 90 23:26
بهار یک نقطه دارد
نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد.
سال نو مبارک
میبینی چه جمله رمانتیک ی بهت گفتم


سال نوی شما هم مبارک عزیزم
نایسل
26 اسفند 90 10:44
قبربونت برم نسترنم ه رفتت مسافرتت
ایشالا به سلامتی بره برگرده

ایشالا سال خوبی داشته باشی
پر خیر و برکت


نایسل
26 اسفند 90 11:06
ای جان اره راست میگی
نایسل
26 اسفند 90 11:19
مگه اهل کجایی نه من نشنیدم خیلی وقته نرفتم 2 سال 3 سال پیش رفتم
نایسل
26 اسفند 90 11:19
ما قرار ب ود بریم شمال اما فکر کنم لغو شده
نایسل
26 اسفند 90 11:31
نطرام اومد؟
نایسل
26 اسفند 90 11:49
شاید تو راست میگی