نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

خدا جونم ممنونتم

1390/5/6 13:13
445 بازدید
اشتراک گذاری

animated smiley faces for orkut, myspace, facebookسلام، سلام قند و عسل مامانی . حال و احوالت خوبه؟ انشاالله که همیشه خوب سرحال باشی . من و بابایی باید از خدا هززززززززززااااااااااااررررررررررر هزار بار ممنون باشیم islamicکه فرشته قشنگ و سالمی(البته شیطون) مثل رضا جونی بهمون داد. انشاالله همیشه همین جور صحیح و سالم  باشی و با شیرین زبونی هات زندگی ما رو که با وجود تو رنگ بهار داره رو شیرین تر کنی.

عزیزم تو باارزشترین موهبتی بودی بعد از بابایی که خدای مهربون به من داد.

سلامتی و شادی شما دو موهبت بزرگ،  معجزه ایه که خدا توی زندگی من جاری کرده امیدوارم این رو هیچ وقت ازم نگیره. (پسرم تو هم از خدا بخواه islamic )

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 الان که دارم می نویسم تو توی بشکاف نشستی ومیدونی چی داری می گی؟

ما امروز با هم رفتیم خرید پیاز و برات کیم هم خریدم حالا تو توی بشکاف تکرار می کنی "بستنی، پیاز، بستنی ،پیاز" . وای رضا تو سر پیک نیک رو جدا کردی اوردی و می گی" درست نکن ، خراب نکردم مامانی"پاشم تا از این بیشتر کار دستم ندادی. از دست شیطونی های تو رضا کوچولو.

قربونت بشم خرابکاریهات هم شیرینه

فعلا خدا حافظ کوچولوی خوشگل مامانیانشاالله روز خوبی رو پشت سر بگذاریم. می بوسمت خخخوووشششگگگللل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)