نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

مامانم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

1391/2/21 11:45
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رضا جونم

روز مادر نزدیکه و بازم بعیده یهم کادو بدی

اشکالی نداره همشو با هم یکجا وقتی خلبان شدی با هم حساب می کنیم

عزیزم روز مادر خیلی شیرینه،مخصوصا وقتی پسر ماهی مثل شما اون رو به آدم هدیه داه باشه

توی زندگیت چهار تا مامان داشتی که هر سه تاشون برات خیلی زحمت کشیدن

اولش مادر که هیچ وقت یادم نمی ره وقتی هفت ماهه بدنیا اومده بودی چقدر دعا هاش امید بهم می داد و با اینکه ما شهر دور بودیم خودش رو به ما رسوند تا ببیندت

عزیزم الان با گونه های خیس برات می نویسم اون روزای سخت رو که یادم مییاد بی اختیار اشکم جاری می شه و خدا رو شکر می کنم

مادر چه شیرین برات دعا می کرد و چون من حالم خیلی بد بود غصه می خورد

الهی بگردمش هنوز هم برامون تا مشکلی پیش می یاد دعا می کنه

خدا هیچ وقت سایهء مادر بزرگه بابایی رو از سرمون کم نکنه واقعا خانمی برازندهء این خانمه

ولی هیف که شما هیچ وقت نمی ری بوسشون کنی و خیلی از این موضوع دلم میگیره

این روز مادر برای مادر کمه باید همه سال رو واسه مادر گذاشت اینقده که ماهه

عزیزترینم مامان بابایی و مامان من که نمی دونم چطور برای زحمتاشون باید ازشون تشکر کنم

من همه جوره مدیونشون هستم

مامانی بابا با اینکه مادر شوهرمه اما تا حالا جز خوبی ازشون ندیدم

مامانی هم که برات هیچ وقت کم نگذاشته و وقتی پیشمونه هیچ غربتی توی دلمون نیست

دلم براش تنگ می شه خیلی دوسش دارم

مامانی خیلی زحمتت رو کشیده و وقتی من درس می خوندم و شما رو نمی تونستم بخاطر وزن کمت مهد بگذارم مامانی زحمت می کشید و هر هفته می یومد بجنورد تا شما رو نگه داره

حالا ببین مدیونه چند نفری

چند نفر مستقیم برات مادری کردن

عزیزم قدر تک تکشون رو بدون

هر چند من هر قدر هم قدر مامانم رو بدونم بازم کاری براش نکردم

خدایا سایه مامان و باباهامون رو از سرمون کم نکن،سلامتی و عزت و عاقبت بخیری و نصیب همشون بکن.....آمین

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:27
الهی آمین.همه پدر و مادر ها ستودنی هستن .بچه ها و حتی خودمون باید قدر این نعمتها رو بدونیم.


جدا هم که ستودنی اند
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:29
خوش بگذره مشهد


قربونت بشم عزیزم مرسی
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:48
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر –_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–
رضوان مامان رادین
21 اردیبهشت 91 13:33
آبروی اهل دل از خاک پای مادر است
هر چه دارند این جماعت از دعای مادر است
آن بهشتی را که قرآن میکند توصیف آن
صاحب قرآن بگفتا زیر پای مادر است
روزتون مبارک


ممنونم
ولادت بر شما هم مبارک
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:30
آخی عزیزم سایشون همیشه بالا سر شما باشه روت مبارک


مرسی خانمی
همچنین
مامان کورش
22 اردیبهشت 91 19:30
سلام واقعا شرمنده حسابی الان لب تاپ حاموش میشه

نسترن
22 اردیبهشت 91 20:33
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر
قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد


قربونت برم گلم
نسترن
22 اردیبهشت 91 20:33
عیدت مبارک


عید تو هم مبارک عزیزم
[