نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

همش از خاله عفتمون

1391/2/23 11:58
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

اتل متل توتوله

Animated dancing chicken: funny chicken in sunglasses dancing free Labor Day gif animation; click for a larger dancing crazy chicken in funny sunglasses.کلاغه تو باغ می خونه Animated dancing chicken: funny chicken in sunglasses dancing free Labor Day gif animation; click for a larger dancing crazy chicken in funny sunglasses.

مورچه رو بیدار می کنه

مورچه می ره کار می کنه

دونه هاش رو بار می

تو لونه انبار می کنه

گندم و جو ارزن و کاه

یک پات رو زود ببر بالا

clown smiley, animated smiley, animation smiley, clown smiley

اتل متل دریاچه اردک داره

غاز داره ماهی داره لک لک داره

لک لک دریاچه قشنگ و نازه

گردن اون مثل طناب درازه

اون می تونه شنا کنه یا بپره

 یک پاشو بالا ببره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابای ملیسا
14 فروردین 91 0:28
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاک قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
پسر خاله امیر حسین
14 فروردین 91 15:52
دختر خاله جون شعری که دیشب یعنی شب قبل از رفتن ما به مشهد از خاله عفت نوشتی رویه چک بکن جای موضوعش غلط داری از طرف من رضا رو ببوس وتزیین شعر هم قشنگ بود


مرسی عزیزم
نسترن
14 فروردین 91 19:54
سلام عزیزم خوبیییییییی اینقده دلم برات تنگ شده بود عید خوش گذشت رضا جونی چطوره کو عکسای جدیدیش؟
نسترن
14 فروردین 91 20:01
به دلیل زیبای بیش از حد من عکسها چشماتون میزنه و قابل رویت نمی باشند
نسترن
14 فروردین 91 20:02
شوخی کردم این سیستم من فعلا کمی با گوشیم مشکل داره و مموری گوشیم رو نمیشناسه در اولین فرصت میگذارم
نسترن
14 فروردین 91 20:02
راستی ضایع شدم رفتم قشم
نسترن
14 فروردین 91 20:03
خوب عیب نداره در عوضش در حد المپیک از اینکار فرار کردم
نسترن
14 فروردین 91 20:09
به نکته خوبی اشاره کردی مهم در رفتنه بود که من این وظیفه خطیر رو انجام دادم فکر کن لطفا یادت بیاد مردم از فضولی
نسترن
14 فروردین 91 20:13
یادت نیومد چی بود مردم دیگه تند تند فکر کن
نسترن
14 فروردین 91 20:39
اصلا با اینجا هیچ فرقی نداره چهار پنج سال پیش که رفتیم واقعا عالی بود ولی الان نه از من میشنوی هیچ وقت واسه خرید هوس نکن بری قشم اگه میری هم فقط به نیت تفریح برو
نسترن
14 فروردین 91 20:50
یک چیز راستش بگم دلم دیگه داره واسه نی نی اب میشه اینقدر این روزا به نظرم دیر میگذره
دختر خاله مامانی
15 فروردین 91 19:45
یه سلام به مامانی رضا جون و یه سلام به خود رضا جون.
دو روز آخر عید امسال خیلی به من خوش گذشت چون بعد از چند سال با مامانت حسابی کیف کردم اونم روز 13 انشاالله که زود تر بیاین مشهد خیلی بده که از ما دورین اون مامان تو که برام مثل خواهره


سلام مریم جونم
منم آرزومه که بیام مشهد ،جیگرم از بس توی غربت بودم کبابه
باورت نمی شه حرفات اشکم رو در آورد
این یکی دو روزه به منم خیلی خیلی خوش گذشت اما چه فایده که باز هم همون آش و همون کاسه غربت
مرسییییییییییی عزیزم
می بوسمت
دختر خاله مامانی
16 فروردین 91 22:11
سلام ببخشید اگه با حرفلم ناراحتت کردم انشاالله که زود تر از غربت خلاص بشی دختر خاله جون


قربون دلت بشم مریم جونم
انشاالله


masoud
9 شهریور 92 18:04
سلام اسم این کتاب که دقیقا این شعر توش هس چیه؟ خواهش میکنم هر کی میدونه زودتر خبر بده ممنون