نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

نی نی وبلاگ ما یک ساله شد

1391/2/26 20:59
707 بازدید
اشتراک گذاری

 

happy20birthday.gif

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comهر انسان لبخندی  از خداست تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 

بهانه زندگیم

تاهمیشه؛ همیشه

دوست دارم

سلام عزیزمfriend - emoticonswallpapers.com

سلام مامانمfriend - emoticonswallpapers.com

 

امروز یک سال از روزی که من و شما نی نی وبلاگی  

      شدیم میگذره

امروز تولد یک سالگیه نی نی وبلاگ برای من و شماست.

پارسال درست مثل همین امروز با مامان محمد جون این وب رو درست کردیم و به شما هدیه اش کردیم

یادش بخیر از اون روز خیلی اتفاقا افتاده که برای همیشه توی این دفتر ثبت شده

مرور اونا به آدم احساس خوبی میده

توی سالی که گذشت یکی از بهترین دوستامون(زهره جون و پسر نازنینش) از بجنورد رفتند، دامادی عمو مهدی و حالا هم که یک نی نیniniweblog.comتوی راه دارند؛ مامان ربابه چشمش رو عمل کرد هر چند بهبودیش کامل نبوده و هنوز اذیتهniniweblog.com، پای من تاندونش پاره شد و یک ماهی رفت توی گچ هنوز هم کامل خوب نشدهniniweblog.com، یک سفر کوچولوniniweblog.comرفتیم شمال.

 

شما چیزای زیادی یادگرفتیniniweblog.comمهمترش اینکه دیگه به من برای کار ضروریت کمتر احتیاج داری و توی اتاقت تنها می خوابیniniweblog.com،یک عالمه کتاب داری و یک عالمه حرف رو بلدی که بخونی، حمد و قول هو الله رو نصفه و نیمه بلدی و نماز رو با ما می خونی، یک عالمه شعر هم یاد گرفتی

اما چیزی که مهمتره و نی نی وبلاگ اون رو بهمون هدیه داد، یک عالمه دوست خوبه که باید همشون رو دید و روی ماه تک تک اونا رو بوسید2019.gif

نسترن  جون که یک دوستی نزدیکی رو با هم شروع کردیم،  کوروش و مامانی نازنینش که دوستای جدیدی برای هم هستیم و با خوشحالی باید بگم اهل یک شهر خیلی با صفا هستند و خیلی پر محبتن، سمانه جون مامان آقا پارسا که با نوشته های قشنگش دل آدم رو تازه می کنه، محیا جون و مامان نازنینش که شیرین ترین دختر دنیا رو داره، رضوان جون و پسر گلش رادین که مثل شما کلی عجله واسه بدنیا اومدن داشته، ماهان جون و مامان گلش که همیشه با وبلاگش مهربونی رو توی ذهن آدم جا می گذاره؛آقا کیان هم که عمه جونش بهترین روزاش رو براش می نویسه و به یادگار میگذاره(دستش درد نکنه) امیر حسینکه مامانش فوق العاده سلیقه و ذوق برای پسر گلش توی وبلاگش می یاره، ملینا که یک دختر ناز و دوست داشتنیه هر چی بزرگتر می شه آدم دوست داره بره بغلش کنه و بخوردش، مناء جون و پسر دوست داشتنیش آقا رسول هم که گلیه توی گلها، امیر مسعود خان هم که با اینکه دیر به دیر آپ میکنه اما کوچولوی دوست داشتنی و نازیه، کارن عزیز که از مامان گلش یک عالمه چیز میز جدید یاد گرفتم و اما الناز جون که انشالله همین زودیا برامون از استخدامش توی بانک مطلب بگذاره و....

خدا همه نی نی هامون رو صحیح .سالم برامون نگهداره

خلاصه و از همه اینا گذشته این نی نی وبلاگ راهی شده برای من که هم از تنهایی در بیام و هم احوال دوستای خوبم رو داشته باشم وهم خاطرات دوست عزیزم زهره جون و محمدمون و خونوادش رو مرور کنم

یاد روزایی رو بکنم که با دوست عزیزم زهره همین جا جلوی سیستم بودیم و مدل لباس دانلود می کردیم

یاد همه روزایی که گذشت بخیر عزیزم 

دوست دارم مامانم Valentine smiley 051

 امیدوارم بهترین یادداشتها رو از زندگیت توی این دفتر خاطرات بیارم تا توی آینده ای که دور نیست با خوندنشون لذت ببری.

عزیزم منو بابایی با تمام وجودمون دوست داریم و آرزوی بهترین زندگی رو برات داریم

تا به امروز از وبلاگ حدود ١٩٢٣٨  بازدید داشتی و با مهربونی دوستای وبلاگیت و نظر هاشون خوشحال شدیمpink email animation

عاشقتم عزیزترین مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمد جون
26 اردیبهشت 91 13:08
سلام خانمی
وای نمیدونی خوندن این پستت چه احساس قشنگی رو به من منتقل کرد یه حس خوب اما همراه با یه عالمه دلتنگی,روبه عالمه خاطرات قشنگ ولی زود گذر
یعنی به همین سرعت 1 سال از روزی که با هم وب رضا جون رو درست کردیم میگذره؟
اما خوشحالم که گذشت این یه سال مرورش با خاطرات شیرینه
عزیزم یه ساله شدن وبلاگ پسمل خوشگلمون و بهت تبریک میگم و از ته دل برات آرزو میکنم همیشه تا روزی که این دفترچه پر از خاطرات رو بهش تقدیم می کنی از شادی و شیرینیهایه زندگیش بنویسی
یعنی روزی میزسه که پسرامون خودشون تو وبلاگشون بنویسن و جشنه مثلا 40 سالگی وبلاگشونو بگیرن
یه عالمه باهات حرف داشتم اما الان که من مینویسم آن نیستی
عزیزم دوباره بهت تبریک میگم اون کوچولویه دوست داشتنی رو هم از طرف من ببوس
اینا هم واسه دوست خوبم

هزار بار ممنونم
اصلا دوست نداشتم جوابی برای نظرت بدم
همه حرفا رو قشنگ و پر طراوت زدی
واقعا که گذشت این یک سال برای من هم شوک برانگیز بود انگار همین دیروز بود که با هم بودیم ؛اما حالا شده سال 91
خیلی خوشحالم که امسال پیش خونوادتی و دیگه این راه رو برای تجدید دیدارشون نمی ری برگردی
دوست دارم و برای خودت و محمد گلمون و خونوادت دعای سلامتی می کنم






سمانه مامان پارسا جون
26 اردیبهشت 91 16:47
سلام خانومی
تبریک میگم تولد 1 سالگی وبتون رو عزیزم
ایشاا... روزی برسه که رضا جون با دستای خودش خاطراتش رو ثبت کنه
ممنون به خاطر عکس پارسا و اشاره ای که به ما کردی
ما هم از داشتن دوستای گلی مثه شما به خودمون میبالیم
امیدوارم همیشه این دوستیها ادامه پیدا کنه
نوشته هات هم عالی بود
بازم ممنون
و باز هم تبریک


قربونت بشم عزیزم
اختیار داری

مامان کورش
26 اردیبهشت 91 18:14
سلام عزیزم یک سال شدن وب لاگتون به خودت و رضا جون تبریک میگم واقعا جز بهترین وبلگها هستید ممنون از ما یاد کردید باعث افتخار من که با شما دوست شدم دوست جون[hr
شما لطف داری خانمی
مامان کورش
26 اردیبهشت 91 18:16
shiva-food.blogfa.com
رضوان مامان رادین
26 اردیبهشت 91 18:32
تولد نی نی وبلاگتون مبارک
ایشاا... تولد 100 سالگی وبلاگتون و رضا جونی


مرسی عزیزم
نایسل
26 اردیبهشت 91 21:05
عزیزم اره میزارم برات الان درستش کردم فقط برای این نمیزارم که به شوهرم رای بدین دیگه گناه داره
مامان ملینا
27 اردیبهشت 91 13:35
سلام عزیزم تولد یک سالگی وبتون مبارک باشه .رضا جونو هم از جانب من ببوسش


مرسی عزیزم از لطفت
نایسل
27 اردیبهشت 91 13:41
توی pmc موزیک گلم علیرضا خرداد کیلیپ تزویر
نایسل
27 اردیبهشت 91 13:41
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:06
میسییییییییی عسیسممم بش رای دادی؟ like کردی گناه داره اخه
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:11
هاااااااااا مرسیییی عشقمم گناه داشت دیگه باززیگره جواد فرحبخشی بیچاره مثلا کارگردانم خودش بوده کلشو کرده تو توالت
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:12
راستی جیگری اون عکس من و علی بین اون همه بچه گذاشتی ابرومون میرهه که اخر مییزاشتی راستیی مرسی واسسه دعای خوشگلت دو روزه میخوام بگم یادم میره
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:15
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:25
منظورم اون ته ته پستت بود
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:25
اوکی بیخیاللللللللللللللللللللللل بابا
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:31
آخ وقتی بچه ها اینجوری حرصتو در میارن دلت میخواد بزنی شوناما نمیشه روانشناسا گفتن نمیشه
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:32
من یه روز کل کفپوشای مامانمو تمز کردم خواهر زادم یه لیوان آب ریخت روزمین بعدشم در رفت رد پای خیسش رو همه افتاد دوباره از اول دلم میخواست خفش کنم
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:38
ای جاننننننننننننننن عزیزم نه خوب تو همون سنتی عمل کن
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:47
راست میگی
نسترن
28 اردیبهشت 91 10:04
سلام کجایی؟
بهـــــــــــــار
29 اردیبهشت 91 10:44
سلام خوبی عزیزم یکسالگی وبلاگت مبارکککک امیدوارم همیشه بهترین خاطرات و خبر سلامتی رو توش بنویسی

مرسی گلم ممنونم از محبتت
نسترن
31 اردیبهشت 91 9:16
سلام خوبی خوشی کجایی؟


سلام عزیزم
همین دور و برا
محيا كوچولو
1 خرداد 91 23:02
سلام خاله جوني
شرمنده ما اين روزها خيلي سرمون شلوغه البته اين پست رو ديده بودم ولي نتونستن نظر بدم
يكسالگي وبلاگ رضاجوني مبارك ايشالله تا 100 سال باهم وبلاگ بنويسيد


قربونت خاله
دشمنت شرمنده عزیزم
مناء
2 خرداد 91 15:53
یک سالگی وبت مبارک باشه خیلی باحال بود مرسی که عکس رسولو گذاشتی و به یادمون بودی خیلی خوشحال شدم


قربونت بشم
می شه به یاد شما نبود