نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

پازل

1391/2/31 16:00
872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چه حال؟چه احوال؟

عزیزم دیروز با هم رفتیم یک پازل  بن تن کوچولو خریدیم

خیلی جالب بود که همون دفعه اول جای خیلی ها رو تونستی درست بگی و حالا بعد از دو ، سه بار جای همشون رو درست می گذاری

نمی دونی چقدر من و بابایی از زرنگی گل پسرمون کیف کردیم

حالا مامانی، از دیشب برات بگم که دل من و بابایی از خنده درد گرفته بود

دیشب طبق معمول برای خوابیدن توی اتاق ما دست به دامن بابایی شده بودی و نمی خواستی بری خلاصه بعد از کلی بحث شما روونه اتاقت شدی

یک کم نگذشته بود که بلند شدی اومدی و گفتی مامانی شکمم می خواره

منم گفتم اشکالی نداره خودت بخوارونش

گفتی نمی شه شما بخوارونینش

نشستی کنارم و من شروع کردم که یک هو خودت رو دراز کردی و خیلی طبیعی کنارمون دراز کشیدی

من و بابایی رو می گی: سرمون شاخ در آورد

بابایی هم که بدش نمی یاد پیشمون بخوابی گفت: بگذار امشب پیشمون بخوابه ،بچه ببین چقدر فکر کرده تا این نقشه رو کشیده

اما منم که با این فیلمای شما خام نمی شم

دوباره روونه اتاقت کردمت و ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پرهام
1 خرداد 91 8:50
سلام - اي جونم رضا با اين شيرين كاريهاش خوندم يكهو خاستم از دور ببوسمش مامانش از طرف من ببوسش


مرسی عزیزم
ولی شما که همچین دور هم نیستید
مامان ملینا
1 خرداد 91 11:44
این دست به خاطر پازل درست کردنت.فدات بشم که انقدر باهوشی می بوسمت.


ممنونم خاله جون
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:17
سلام عزیزممممممممم
اخی گناه داشت یه شب رو میذاشتی بخوابه پیشتون بدیییییییییی پسملمون گناه داله


سلام خانمی
اون وقت کی مامان یک کلام باشههه
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:41
سلام گلم بله آقای خوش سیما خیلی محترم هستند وبرای خواننده هاش ارزش قائل اند منم همین جا ازشون تشکر میکنم در ضمن قلمشون هم حرف نداره سفارش میکنم یه نیگاهی به نوشته هاش بندازید ضرر نمیکنید
منم فکر کنم از شما بدتر باشم اما نمیدونم چرا دلم برای رضا جوون سوخت ببین چقدر دلش خواسته که کلک زده ممنون که جوابمو دادید اگه موافق باشی لینک کنیم؟


سلام عزیزم
اتفاقا همونجا رفتم توی آدرسی که گذاشته بودین و نوشته هاشون رو یک کمی خوندم
برای منم که حوصله کتاب خوندن رو نمدارم جالب اومد
راست می گی گناه داره، خودمم دلم براش می سوزه اما چیکار می شه کرد هر شب ما یک فیلم تازه از این شازده می بینیم
می یاد توی اتقمون می گه مامانی خیلی خیلی دوست دارم
بعد از کلی بوس مردن و از اتاق رفتن دوباره می یاد می گه اٍاٍاٍ بابایی رو بوس گنده نکردم
خلاصه هر دم از این باغ بری می رسد

مامان کورش
1 خرداد 91 18:20
سلام عزیزم افرین رضا جون شما خیلی باهوشی افرین افرین
مامان کورش
1 خرداد 91 18:28
سلام خانومی خوبی ؟خوش میگذره ؟شارز لب تابم خراب همسری هنوز نرسیده بره بخر منم حوصله کامپیوتر ندارم برم تو اتاق باهاش کار کنم قرار امشب برام بگیر حتما میام سراغت من رفیق نیمه راه نیستم گلم کورش هم از شنبه سرما خورده ودیروز هم اسهال و استفراق کرده حسابی حال من ومحمد گرفته

سلام عزیزه دلم
الهی فدا گل پسری بشم
sima
1 خرداد 91 19:18
به سایت بیا تو آریایی سر بزن دوست من http://bia2ariae.ir
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 20:32
اره این دختر دایی حرص درآرره جالبترم میشه هر شب آپ میکنه من رمان 7قدم به شب اخرشو خوندم جالب بود عزیزم ممنون که منو لینک کردید منم شما رو لینکیدم بوسسسسسسس


قربونت بشم من یک بیست صفحه ای عقبم
خودم رو بسرعت می رسونم
محيا كوچولو
1 خرداد 91 23:24
خوب خاله چه گيري دادي به اين رضا جوني
ولي معلومه از الان ناقلا تشريف دارن


حسابیییی
نایسل
2 خرداد 91 14:04
عزیزززززززززززز دلم بس که باهوشهههه
قربونش برم من


لطف داری عزیزم
مناء
2 خرداد 91 15:52
....ღ♥ღ ..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ ای شیطون چقدر فکر کردی ؟؟؟؟
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 20:49
سلام عجیجمممممممم افرین کتاب خون خودم


دیگه دیگه
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 0:26
نمیدونم برات رمز فرستادم یا نه؟اگه نبود بگو بفرستم
راستی برای اون رمانه کامنت بذار هر وقت اپ باشه خبرت میکنه


نهههههه رمز نبودددد
مرسی از راهنمایت
مامان پرهام
3 خرداد 91 9:02
سلام رضا جون سعي ميكنم چون همشهري هستي هرروز بيام بهت سري بزنم اميدوارم هميشه خوب و خوش باشي جوجوي ماماني


سلام خاله جون
لطف دارین؛ ممنونم


نسترن
3 خرداد 91 9:27
ای ول که اینقدر زرنگه چطور به فکرش رسیده که بگه شکمم میخواره
راستی ببخشید چند روزی ککاری دارم کمتر میتون بهت سر بزنم اگه امروز روزه گرفتی دم افطار منو فراموش نکنی


هر جا هستی انشاالله که خوش باشی عزیزم
مرسی که به یادم بودی
ای به چشمممممممممم

بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:39
نوش جونت عاطفه جونم فقط دعا کن
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:40
ببخشی اون برا شما نبود عزیزم قاطی کردم دیگههههههههبرو خصوصی جونم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 16:23
بله عزیزم فواید زیادی داره درسته از همه چیز محرومم اما حداقل خوبی کم کردن وزنه
ما فامیل نیستیم یعنی من زشتم یا اون خوشمله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 16:48
راستشو بگو حالا طفره نرو عشقم ناراحت نمیشیم ;sd کسی نگفته فقط میگن بهم میاید
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 13:29
امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم آرزویم را دعا کن . . .
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:01
سلام امشب من رو هم یادتون نره
رضوان مامان رادین
4 خرداد 91 20:35
در شب ارزوها برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش میدانی آرزو دارم.[بوسه]
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:05
سلام عزیزم خوبی خبری ازت نیسسسسسسسسس

مهمون دارم عزیزم
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 13:28
سلام عجیجمممممم چه قشنگ بود لذت بردم خیلی ناز نوشتی