نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

منا جونم تولدت مبارککککککککککککک

1391/3/25 6:36
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

8.gif 

 

***منا جونم تولدت مبارککککککک***

 

 

 دنیایی پر از شکلک زیبا

 

باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخك
باصد تا دریا پرازعشق واشتیاق وپولك
یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروكوچك
فقط میخواد بهت بگه

تولدت مبارك

تولدت مبارك منا جونم

 

 


چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

 

 

خاله منا تولدت مبارکککک

دوست داریم

 

       روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو       

         درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم      

          میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم        

         از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم        

          من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون        

         چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون        

          به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم        

         هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم        

          تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم        

         اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم        

          کهکشونو ستاره هاش دریا و موج و ماهیاش         

         بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش         

         فقط می خوان بهت بگن :.

.

.

.

     تولدتسالگیت مبارک

 

. . . . . . .

 تبریک دست خالی من و رضام رو 

با سخاوت بی حدت بپذیر...

 

 رضا شکلکرضا شکلک 

 دنیایی پر از شکلک زیبا

 

 

 فارسی : تولدت مبارک!

فرانسوی : Joyeux anniversaire

ایتالیایی : Buon compleanno

آلمانی : Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag

هندی : जन्मदिन मुबारक हो

عربی : عید میلاد سعید

ژاپنی : 誕生日おめでとう

چینی سنتی : 生日快樂

چینی ساده : 生日快乐

یونانی : Χρόνια πολλά

ترکی : Doğum Günün Kutlu Olsun

اسپانیایی : Feliz cumpleaños

روسی : С Днем Рождения

رومانی : La mulţi ani

ویتنامی : Chúc mừng Sinh nhật

اوکراینی : З Днем Народження

انگلیسی : Happy Birthday

بفرما کیک منا جونم با کوروش جون و آقای همسری میل کنید

عکس تولد


کوروش عزیزم  امروز روزه تولد نزدیک ترین فرشته خدا به شماست بهت تبریک می گم این روز رو برای مامانی و بابا جون و خودت آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم.

http://kourosh2011.niniweblog.com/http://

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد جون
24 خرداد 91 23:14
سلام خانمی
تولد دوست جونت مبارکککککککککککک
وای برم این همه احساسو
خوش به حال منا جون که همچین دوست با احساسی داره
راستی عزیزم قالب وب محمد و عوض کردم امیدوارم حالا راحت بتونی بازش کنیواسه دوست گلم


مرسی عزیزم، لطف داری عزیزم
البته بیشتر خوشبحال من که دوستای گلی مثله شما دارم
میبوسمت

دستت درد نکنه خیلی قالبت سنگین شده بود

خوش سیما
25 خرداد 91 23:20
53
خوش سیما
26 خرداد 91 13:41
54
مامان کارن
27 خرداد 91 12:21
سلام عزیزم خوبید خیلی وقته ازتون خبر ندارم ببخشید که نمیتونم بهتون سر بزنم خیلی وب باحالی دارید راستی عکسای رضا جون رو چطور فتو شاپ میکنید خیلی خوشگلن

سلام خانمی
مرسی که سر زدی لطف کردی
می یام وبت بهت می گم

مامان فاطمه گلی
27 خرداد 91 17:41
سلام شما چه دوست خوبی هستید که پیام تبریک واسی دوستتون گذاشتید
رضاجون هزار ماشالله چه نازه خدا حفظش کنه
خاله جون پیش ما هم بیاید


سلام ممنونم ار لطفتون
چشممم
نایسل
27 خرداد 91 21:41
تولدش مبارک
مامان محمد جون
28 خرداد 91 12:47
سلام خانمی
به به چه قالب قشنگی
راستی چه طوری تونستی هدر قالب رو عوض کنی من که هرچی تلاش کردم عکس آپلود شدم جایگزین نمیشد
قبلا از راهنماییت ممنونم


نظر لطفتون
می یام توی وبت می گم