نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

دوست دارم

1390/2/30 11:32
569 بازدید
اشتراک گذاری

باورت میشه وقتی کنارم نیستی دلم برات خیلی تنگ میشه، الان توی اتاق خودت رفتی وداری با وسابلت بازی می کنی niniweblog.comاما دل من حسابی هوای تو رو داره

 "عزیزم قد تموم دنیا دوستت دارم"

عزیزم این روزا دیگه کم کم داری مرد می شی، اما مرد شدنت خیلی دردسر داشته برای ما نمونه ش همین الان که توی اتاقت بودی کار دستمون دادی و حسابی همه جا رو گل کاری کردی،niniweblog.com تقریبا سه هفته ای میگذره اما تو هیچ پیشرفتی نداشتی و این خیلی ناراحت کننده است که هر روز باید دنبال خرابکاریهایniniweblog.com تو باشیم.امیدوارم زود تر

 "بزرگ شدنت رو جشن بگیریم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد جون
29 اردیبهشت 90 18:02
سلام ماماني رضا جون
آغاز به كار وب رضا جون و بهت تبريك ميگم و اميدوارم هميشه از قشنگيهاي زندگيش بنويسي ،منتظر مطالب جديدت هستم