نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

کلاس زبان

1391/5/19 17:04
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی خوششگلم

امروز انقده ذوق زده ام که نگوووووو

امروز بعد از سه جلسه ای که رفتی کلاس زبان از مربیت، سمیه جون پرسیدم که وضعیت رضا توی کلاس چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟

مربیت هم با روی باز جواب داد عالیییییییییییییــــــــــــــــــــــــــــــــی

مخصوصا با توجه به سنش که از همه بچه ها کوچکتره اما از همه زودتر مطلب رو می گیره و با من همکاری می کنه

وای من رو می گی رضا دوست نداشتم مربیت ساکت بشه و سر تا پا شده بودم همه گوش

مربیت که خیلی ازت راضی بود و به ادامه کارت امیدوار

بعد از اون با مامان رضا،یکی از همکلاسی هات که اتفاقا اسمش رضا ست و چون دوست نداره مامانش ازش جدا بشه با هم سر کلاس می شینن صحبت کردم و گفت:پسر شما عالیه، یکی پسر شما یکی هم الینا ولی الینا که 6 سالی داره و چون دختر مربی مهده و با اینجا آشنایه و قبلا هم کلاس می رفته جای تعجب نیست ولی رضا تمام و کمال پا به راه و دست به راه و مودبه

بخدا مامانی اینا رو از خودم نمی گم ها هر چند من کمتر نوشتم چون چشمت نزنم ولی بدون امروز مامانیت کلی کیف کرد و چند کیلویی حتما زیاد کردم

حالا همه با هم........

 

حیاط مهد منتظر برای رفتن داخله کلاس

کلاس زبان

این هم یک پازله دیگه که به سرعته برق درستش کردی و من و بابایی کلی کیف کردیم

پازل

خیلی دوست دارم عزیزم


یادم شد بگم عزیزم

مربیت می گفت که تا من گفتم: hello رضا گفته: How are you

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرهام
18 مرداد 91 9:34
سلام گل پسري منم خوشحال شدم معلومه پسر زرنگي هستي ودوست دارم اخر كلاس زبانت بياي بنويسي همشو فول فول شدي
خدا ماماني و باباجوني مهربونتو واست حفظ كنه خوشحال شدم عزيزمممممم


سلام خاله جون
مرسی خاله لطف کردی به ما سر زدی
مامان کورش
18 مرداد 91 19:37
سلام ملیحه جون وای چه ذوقی کرده ذوق نداره رضا جون من ها اگه غیر از این بود باید تعجب میکردی اینا عادی برای رضا جونم جدی بهت تبریک میگم بابت این شاه پسری که داری افرین رضا جونم

مرسی عزیزدلم مزسی
مامان کورش
18 مرداد 91 19:47
وای یادم رفت ادرس وب بدم برای عکسا galleryniniha.niniweblog.com
محيا كوچولو
19 مرداد 91 1:44
آخي چقدم مظلوم نشسته سر كلاس اين رضاجوني نابغه، ايشالله هميشه همينجوري ماماني رو خوشحال كني نابغه كوچولو
مامان محمد جون
19 مرداد 91 15:58
سلام خانمی
به خاطر داشتن چنیین گل پسری اول باید به مامان گلش یه خسته نباشی گفت که براش وقت میذاره و برا رسیدن رضایه خوشگلمون به موفقیت تلاش میکنه و بعد هم تبریک به مامانی و باباییش به خاطر هوشش
ملیحه واسش اسپند دود کن
آخه تو خونه ما ذکر و خیر رضا با شاهکاراش همیشه هست مخصوصا اینکه میتونه یه عالمه کلمه رو بخونه
اول آفرین به دوست گلم بعدم مرحبا به این گل پسری

مرسی عزیزم شما لطف داری
چشم شما هم محبته
مامان الیناجونی
22 مرداد 91 10:00
ماشاا.... آفرین به این پسمله باهوش خاله همینطور ادامه بدی انشاا... آینده کشورتو به خوبی رقم میزنی ها عسل خاله


مرسی خاله
ممنونم