نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

درود بر شیران پارسی

1391/5/18 19:21
429 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دو شهر اطراف بابل شاهد طلایی شدن ورزشکاران خود بود. آمل در غرب و  قائمشهر در شرق بابل شاهد دو شیرمرد طلایی ایران زمین بود که دل میلیون ها ایرانی را شاد کرد.

«قاسم رضایی» از شهر آمل ، در عین شگفتی و اقتدار با صلابت قهرمان المپیک شد تا ۶ شاگرد محمد بنا ۳ طلا را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. مطمئنا این طلا برای ما ایرانی ها ۴ بود ، چون «سعید عبدولی» طلایی واقعی کشتی فرنگی ایران بود و تا ابد برای ما پهلوان و قهرمان خواهد ماند.

و اما «بهداد سلیمی» ، «قویترین مرد جهان» باز هم بر سکوی نخست تکیه زد ، اما این بار در آوردگاه بسیار بزرگ تری همچون المپیک. بهداد سلیمی انتظارات را برآورده کرد و موفق به کسب مدال طلای المپیک شد.

 

 

پس از بهداد سلیمی ، شیر بیشه اردبیل بسیار خوش درخشید و مدال نقره المپیک را بر گردن آویخت تا قویترین مردان جهان از ایران باشند و سکوی اول و دوم المپیک ۲۰۱۲ لندن در سنگین وزن به جمهوری اسلامی ایران برسد.

اما دیشب پس از این ۳ مدال ، یک مدال بسیار ارزشمندی برای کاروان ایران به دست آمد و شیرمرد دیگری این بار از پایتخت با غیرت و تعصب ایرانی برای اولین بار در رشته ی دو و میدانی موفق به کسب مدال المپیک برای کشور عزیزمان شد.

«احسان حدادی» با غیرت و تعصب مثال زدنی اش ، موفق به کسب نشان بسیار ارزشمند نقره المپیک شد. رتبه ی دوم حدادی در المپیک در حالی به دست آمد که تا پایان حرکت چهارم او در صدر قرار داشت ، اما پرتابگر آلمانی در حرکت پنجم خود ، تنها ۱۰ سانتی متر بیشتر از احسان حدادی پرتاب کرد تا صاحب مدال طلا شود و حدادی غیور ما به مدال بسیار ارزشمند نقره برسد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کورش
18 مرداد 91 19:42
سلام قهرمان بابا ورزشکار معلوم المپیک دنبال میکنی به امید مدالهال بیشتر


می شه دنبال نکرد
انشاالله
مامان محمد جون
19 مرداد 91 15:53
سلام خانمی
منم بهت به خاطر داشتن چنین شیر ان پارسی در کشورمون دوباره تبریک میگم امیدوارم از این به بعد شاهد موفقیت هایه بیشتری از شون باشیم
راستی عزیزم وبلاگ هنر کده مامانا رو بالاخره به سر اجام رسوندم از این به بعد اگه بتونیم آپش می کنیم
اگه دوست داشتی یه سر بزن خوشحال میشیم
آدرسشم اینه:http://honarkadehmamana.blogfa.com/

با سر می رم و کارهای قشنگت رو می بینم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 19:06
سلام گلم خوبی؟ روزه نماز قبول
مناء
21 مرداد 91 13:21
منم قائمشهریما