نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

شیرینی های شیرین ترین پسر دنیا

1391/10/20 12:27
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

سلام عسلم

 امروز اومدم برات از اتفاقای این روزا بگم با خودم گفتم تا عکساش رو برات اپلود نکردم چیزی ننویسم و توی همین فکرا بودم که کامنتی برام اومد و یاد شیرین زبونی دیروزت افتادم

دیروز توی بغلم بودی که چشمام رو گرفتی و گفتی: مامان جون یک ارزو بکن

منم با چشم بسته ارزو کردم و شما چشمام رو باز کردی

گفتی: چی آرزو کردی مامانی

گفتم: ارزو کردم شما یک فرد موفق باشی

بعد گفتم: حالا من چشمای شما رو می گیرم شما یک ارزو بکن

بعد که چشمات رو باز کردی گفتم: چی آرزو کردی مامان

گفتی: آرزو کردم خدا به شما یک نی نی کوچولو بده

سرم صوت کشید از بس حرف شما شاخ دار بود

کلی خندیدم و تلفن کردم به بابایی و جریان رو براش گفتم و بابایی هم حسابی خنده ش گرفت

عصر که اومد خونه بابایی بهت گفت: آقا رضا چی آرزو داری؛ چشمات رو ببند و آرزو کن

دوباره چشمات رو بستی و بعد که بازشون کردی و از پرسیدیم باز گفتی: ارزو کردم خدا به مامانم یک نی نی بده

بابایی بهت گفت: نی نی دردسر داره ها جات رو تنگ می کنه، مامانت دیگه کاری بهت نداره بازم نی نی می خوای

گفتی: آررررررررره

قربونت برم که انقده مهربونی و با این دل کوچولوت آرزوهای بزرگ بزرگ داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خواهر فرناز
20 دی 91 12:40
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
الی مامان آراد
21 دی 91 2:10
الهی قربونش بشم آخه بچه تنهاست نی نی کوچولو میخواد مامانش


مرسی خاله که حرف دلم رو می زنی*:
مامان کورش
21 دی 91 3:11
رضا جونم خاله قربونت بره با این زبون نازت وقلب مهربونت رضا جونم منم ارزو میکنم هر چه سریع ارزوت براورده بشه
ملیحه جون کورش تو مسابقه شرکت کرده خوش حال میشه بهش رای بدی مامانش بیشتر


عزیزم قبلی که بگی رفتم و بهش رای دادم
چی فک کردی، خیال کردی ما هواسمون به کوروش عزیزمون نیست
خوش سیما
25 دی 91 23:17
23
مامان ملینا
27 دی 91 13:01
ملیحه جون به حرف بچه گوش کن خودش راضی شده پس درنگ جایز نیست.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:23
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید
خوش سیما
30 دی 91 7:24
25