نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

تولد مامانی

1391/10/16 15:22
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رضا جونم

امروز تولده مامانیه

یک روزه نحس (١٣) توی افسرده ترین ماه سال (دی)

ولی امروز به برکت من و تولده من حتما یک کمی از نحسیش در اومده !! نه؟؟؟

ولی من امروز خیلی ناراحتم

چرا؟

؟

؟

؟

خوب همیشه بابایی اولین نفری بود که بهم تبریک می گفت ولی انگار نه انگار حتی الانم برای صبحانه پیشمون بود ولی خبری از تبریک نبود که نبود

همیشه تا این موقع خاله جونی و مامانی و بابایی بهم زنگ می زدن کلی پیامک داشتم ولی از صبح هیچ خبری نیست که نیست

تلفن هم بازی در اورده و چند روز هست که وقتی زنگ می خوره صداش بلند نمی شه و مجبورم هر از گاهی صفحه اش رو نیگاه کنم و می بینم هیچ خبری نیست که نیست

دیشب یکی از همکارای خیلی قدیمی ام (خانم قلی نژاد) بهم زنگ زد و اون اولین نفری بود که امروز رو توی شبش بهم تبریک گفت

حالا ما همچنان منتظرم ببینیم چی می شه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فرشته
13 دی 91 10:14
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعهارو فوت کن ناراحت نباش حتما یه نقشه ای داره .


مرسی عزیزم
فدات بشم
من بی صبرانه منتظرم
خوش سیما
13 دی 91 18:40
14
خوش سیما
16 دی 91 10:00
15
الی مامان آراد
16 دی 91 15:10
عزیزم تولدت مبارک انشالله که 120 ساله بشی


ممنونم عزیزم
مامان کوثری
16 دی 91 16:08
سلام عزیزم بله متاسفانه وبلاگ جدید بهتون میدم
مامان کورش
16 دی 91 17:01
سلام ملیحه جون از دستت حسابی ناراحتم چند روز پیش نگفتم تاریخ تولد خودت ورضا جون دوباره بهم بده گوشیم عوض کردم ندادی میخواستم خودم اولین نفر باشم تولدت تبریک بگم امیدوارم سالیان سال در کنار رضا جون وهمسری زندگی خوب وشیرینی داشته باشی و220تولد 220 سالگیت تبریک بگم شرمنده ملیحه جون دیر بهت تبریک گفتم در ضمن بازم شرمنده که ذوق سلیقه شما ندارم تا برات سور پرایز داشته باشم


سلام خانمی
این رو هم بگذار روی سوپرایز من
من گناه دارم، ناراحت نباش دیگه خانمی
مامان کورش
16 دی 91 17:02
ملیحه جون بابت سورپرایزت ممنون ولی مال من باز نمیشه


آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان کوثری
16 دی 91 19:55
با سلام وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید http://temparti.blogfa.com/
مامان کورش
17 دی 91 2:54
ملیحه جون وبلاک باز میکنم باز نمیشه ممنون
خوش سیما
17 دی 91 12:24
16
خوش سیما
18 دی 91 11:04
17
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 91 18:56
ممنون بابت تبریکت دوست گلم
تولد شما هم مبارک عزیزم
رضا جونو ببوس


مرسی خانمی
منا
19 دی 91 4:00
سلام ملیحه جون اخرش موفق شدم پست ثابت ببنم خیلی زیبا شده دست گلت درد نکن ممنون


سلام خانمی
قابله شما و کوروش خان رو نداشت
خوش سیما
19 دی 91 11:40
18
عمه جونی
19 دی 91 16:11
سلام عزیزم
میدونم دیره اما ببخش به بزرگواریت
تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه شاد باشین
دی اصلا ماه افسرده ای نیست
من عاشق زمستون و دیماه هستم
تولد من یه روز قبل شماست یعنی 12 پس از طرف یه دی ماهی بهتون میگم تولدتون مبارک


سلام عزیزم
ممنونم خانمی هم برای تبریک هم اینکه بهمون سر می زنی
تولدت هم حسابی مبارک باشه عمه خانمی
انشالله سال دیگه زودتر خدمت می رسم
خوش سیما
20 دی 91 11:48
19
محيا كوچولو
7 بهمن 91 21:43
آخي چقده اين پست رو جالب نوشته بودي خاله زودتر خبر ميدادي خودمون ميومديم كلي تبريكات ميفرستاديم مال قديما بوده كه 13يه كم پشت سرش شايعه درست كردن