نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

مسابقه، مسابقه

1391/11/28 14:48
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه نی نی وبلاگی ها

هم دوست جونی ها که به مسابقه دعوت کردم هم همهء دوست جونی های دیگه ام

مسابقه هم اینه که چرا من و رضا جونی، نی نی وبلاگی شدیم

من اردیبهشت 90 این وبلاگ رو به توصیه دوست خوبم زهره جون درست کردم و چون پیشنهاد خوبی بود هم اینکه یک عالمه دوست پیدا کنم و هم خاطرات تنها دلیله زندگیم رو ثبت کنم و هم اینکه از خلوت این شهر در بیام

 اما از قانون این مسابقه اینه که: سه تا دوستی رو که معرفی می کنم باید توی وب خودشون پستی رو ترتیب بدن و دلیله نی نی وبلاگی شدنشون رو بنویسن

1- مامان محمد جون

2- مامان کوروش جون

3-مامان کیانا جون


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
29 بهمن 91 9:14
سلام خوبی؟
کی بریم باشگاه ؟


نسترن
29 بهمن 91 12:28
مبارک باشه پس کی بیایم بهمون شیرنی بدی انشالله توی همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم و انشالله همسریت هم قبول بشه

واسه منم دعا کن

نسترن
29 بهمن 91 12:28
راستی رضا رو چیکار میکنی میبری و میاری؟


رضا هم می ره و می یاد دیگه
مامان کورش
4 اسفند 91 14:02
سلام رضا جونم با تموم وجودم تولدت تبریک میگم وبرات بهترین ارزوها دارم یه سر به وبم بزن