نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

بهترین دلیل برای بودنم، تولدت مبارک

1391/12/4 18:05
618 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم تولدت مبارک

 

تولدت مبارک عزیزه دلم

قربونت برم نفسه مامان

تولدت مبارک

 عزیزم تــــــــــولدت مبــــــــــــارک

 

آرزویم این است:

نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد...

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز...

و به اندازهء هر روز تو عاشق باشی...

عاشق آنکه تو را می خواهد...

و به لبخند تو از خویش رها می گردد...

و تو را دوست بدارد

به همان اندازه که دلت می خواهد

 تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

خوش سیما
5 اسفند 91 0:24
سلام ماهنامه بچه های شاد با سردبیری قاسم خوش سیما را هرماه از گیشه روزنامه فروشی های معتبر در سراسر کشور بخواهید.
الی مامی آراد
5 اسفند 91 0:31
عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی


مرسی خانمی
آموزش غذای کودک
5 اسفند 91 0:32
سلام وب خوبی دارید با تبادل لینک موافقید منتظر خبرتونم
محيا كوچولو
5 اسفند 91 1:06
سلام خاله جوني
مبارك باشه تولد رضا كوچولو
ايشالله هميشه سلامت و شاد شاد باشيدببينم اولين نفر بودم تبريك گفتم يا نه


مرسی عزیزم
مامان کورش
5 اسفند 91 12:55
رضا جونم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی در کنار مامان وبابا


مرسی منا جونم
مامان کارن
5 اسفند 91 14:01
سلام واقعا بایدببخشید که دیرشد من در حال انتقالی بودم داشتم کارامو تحویل میدادم حسابی سرم شلوغ بود میدونم دلیل قابل قبولی نیست انشااله که میبخشید رضاجان عزیزم خدانگهدارت باشه وهمیشه شادبا مامان وبابا بسلامت زندگی سبزی داشته باشی میبوسمت


سلام خانمی
واقعا با انتقالیت موافقت شد!!!!
وای که خیلی خوشحال شدم خانمی
بیا بهم بگووو چی شد موافقت کردن
باید به من که یک سور درست حسابی بدی از بس برات دعا کردم
می بوسمت و همیشه و همه جا خوش باشی
مامان کارن
6 اسفند 91 12:20
سلام عزیزم آره ولی فعلا به شهر همجوار شهرخودمون که نیم ساعت راهشه ولی گفتن بیشتراز6ماه نمیکشه که میفرستیمت شهرخودت اله اعلم واقعا ممنونم که اینقدربه یادم بودی رویه چشمم ایشاله بیایدشهرماخوشحال میشیم ولی عزیزم بازم دعاکن تازودبرگردم شهرخودم مرسی
امممممییییدوارم هممممممممممممیشششششه موفق باشی رضاجون روببوس


نسترن
6 اسفند 91 12:33
اوه اوه تولد بوده ما خبر نداشتیم
دست دست رضا جونم تولدت مبارک
خاله قربونت انشالله صد وبیست سال با دلی شاد ولبی خندون و تنی سالم زندگی کنی
این مامان بی معرفتت که تولد نمیگیره مارو دعوت کنه

بیا درگوشت بگم چون خیلللللللللللی خسیس تشریف داره


خو یعنی دعوت می کردم می یومد؟
یعنی توی خسیس کادو برای رضا می گرفتی؟؟؟؟؟؟
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 17:32




تبریک میگم عزیزم
تولد گل پسر ماهت مبارک




مرسی خانمی
مامان کورش
6 اسفند 91 18:23
کجایی ملیحه جون نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


فقط دوشنبه تا چهار شنبه نیستم بقیه روزا هستم دیگه هر وقت اومدی بهم اس بده
مامان ملینا
7 اسفند 91 10:38
رضا جونم تولدت مبارک باشه عزیزم .ان شالله همیشه پیش مامان و بابا خوش و خرم باشی.


مرسی خاله جون
مامان کارن
7 اسفند 91 13:23
سلام انشااله به سلامتی خیلی خوشحال شدم عیبی نداره هرکه راطاووس خواهدجورهندوستان کشدمی ارزه به سختی وتنهائیش
مامان کورش
7 اسفند 91 17:45
سلام عزیزم امروز نیستی تا چهارشنبه وای دلم برات تنگ شده
محيا
8 اسفند 91 11:08
سلام عزيزم وب قشنگي داري
خيلي دوس دارم تو وبلاگ دخمليم عکسه خودشه باشه ميشه راهنماييم کني بک گراندوبلاگوميگم


سلام عزیزم
من نتونستم وبت رو باز کنم برای همین، همین جا می گم
http://www.weblogskin.com/amoozesh/header/
به این سایت برو کمکت می کنه
رضوان مامان رادین
8 اسفند 91 18:12
عزیزم پسر شیرین زبون..تولدت مبارککککککککککککککککککککک..ان شاا... تولد 100 سالگیتو جشن بگیری گل من
مامان محمد پوریا
9 اسفند 91 3:28
سلام گل پسر تولدت مبارک الهی همیشه شاد و خوشحال باشی


مرسی خاله جونم
الهه(مامان یاسان)
10 اسفند 91 12:32
سلام خانمی من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم ولی چه جالب شما بجنورد زندگی میکنید؟؟؟؟ بابا مامان منم اسفراینی هستند حتما میدونید کجاست؟اگه با تبادل لینک موافق هستید توی وبلاگم خبرم کنید راستی یه سوال شما کرمانج زبانید

نه عزیزم من کرمانج نیستم من بچه مشهدم ولی اسفراین رو خوب می شناسم سر فرصت حتما بیایم پیشتون
عمه جونی
10 اسفند 91 18:00
تولدت مبارک رضا جونی
تبریک دست خالی مارو با سخاوت بی حدت پذیرا باش گلکم
تندرست باشی گلم


مرسی خاله جونم
خوش سیما
11 اسفند 91 20:50
39
مامان حسام کوچولو
15 اسفند 91 1:35
تولدت مبارک خوشگله
محيا كوچولو
16 اسفند 91 21:20
بازم مباركه
اون عكس اخريه يه غلط كوچولوي املايي داره


آره عزیزم منظورت آپاستوروف اس هست که دلیلش غیره ملموس شدنشه برای همین نگذاشتم
خوش سیما
16 اسفند 91 23:21
40
رضوان مامان رادین
17 اسفند 91 11:07
تولدت مبارککککککککککککک عسلییییییییی
مامان حسام کوچولو
17 اسفند 91 17:32
تولدت مبارک گلم.
مامانی دستت درد نکنه خییییییییلی زیبا بود. انشالله که همیشه خوش باشید


مرسی عزیزم که همیشه بهمون سر می زنی
مامان ملینا
19 اسفند 91 17:25
سلام عزیزم رضای گلم تولدت مبارک باشه عسلم.ببخش دیر بهت سر زدم سرم خیلی شلوغه.الهی که کنار پدر و مادرت همیشه خوش و خرم باشی.نازنینم تولدت مبارک.
مامان ملینا
19 اسفند 91 17:26
ملیحه جون دستت درد نکنه همه چیز واقعا عالی بود .ملیحه جون تونستی شب بیا نی نی گپ باهات کار دارم.منم تم می خوام
sitemyte
21 اسفند 91 9:00
ba salam khedmate shoma dooste gerami webloge zibaiee dari ma dar zamineye tarahiye sit va seo faaliyat mikonim va agar bekhahid baraye shoma ham mitavanim sithaye monasebi tarahi konim be manzore in kar mitavnid az sit ma be adrese www.sitemyte.com didan farmaid va gharaz az mozahemat in ke eftekhar bedin baham tabadole link konim tashakor mikonam man sitam sitemyte.com hastesh va lotfan ba namhaye zir طراحی سایت,سئو linkesh konid va dar addresee http://www.sitemyte.com/ khoshhal misham id yahoo man ro add konid ! tashakor sitemyte
خوش سیما
25 اسفند 91 19:29
"نه نه چاوز" و معروفترین ماچ دنیا(۱۸۱) قاسم خوش سیما
مامان ملینا
26 اسفند 91 14:01
سونو رو ایمیل کردم
مامان نازی
27 اسفند 91 9:04
سلام گلم.تولد پسر نازت مبارک باشه.البته شرمنده با تاخیر تبریک گفتم. عید شما هم مبارک باشه اینشالله بهترین سال براتون باشه عزیزم.
سجاد
23 فروردین 92 13:10
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...