نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

و باز شرمی دوباره

1392/2/16 8:50
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

الان مدت دو سال از جنگ داخلی سوریه می گذره و درمدت این دو سال تروریست ها از هیچ اقدامی فرو گذاری نکردن

طی این چند روز گذشته خبر تکان دهندهء نبش قبر حجر بن عدی توی خبر گذاری ها پخش شد

و خبر بدتر از اون هم اینکه تروریست های شورشی سوریه تهدید کردن با گرفتن دمشق به قبر مطهر حضرت زینب (س) هم رحم نخواهند کرد

و این هم از این جماعت بعید نیست و از ملت سوریه که نشستن و به هتک حرمت ضریح حجر بن عدی نگاه کردن تا اونها نبش کنن و بعد عکس یادگاری بگیرن هم بعید نیست که با خونسردی به نظارهء ضریح حضرت زینب(س) بنشینن

واقعا بر مظلومیت شیعه باید گریست که نه فقط این شیعه در زمان حیاتش باید ظلم ببینه بلکه بخاطر حقانیتش و بخاطر ناب بودنش در زمان مماتش هم ستم ها بر پیکرش بباره

اللهم عجل لولیک الفرج

حتما از خودت می پرسی ما چه کردیم؟؟

ما هم طی اقدامی اونها رو تهدید کردیم و تنبیه کردیم و ازشون برائت جستیم حوزه ها رو تعطیل کردیم و باز چند روزی خودمون رو با این خبر سر گرم می کنیم

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی جدیدترین جنایت تروریست‏های تکفیری در سوریه مبنی بر اقدام به تخريب و نبش قبر «حجربن عدی کندی» یکی از اصحاب پیامبر اکرم(ص) و یاران خاص امیرالمؤمنین علی(ع)، یکی از شاهدان عینی این حادثه روایتی از این اقدام بیان نمود.

«احمد الخباز» از ساکنان حومه دمشق که شاهد عینی این فاجعه بود گفت: "در روز حادثه تعداد زیادی از مخالفان مسلح دولت اسد با حالتی از غضب و دشمنی که سراسر وجودشان را گرفته بود، به مقبره این صحابی جلیل القدر حمله کردند"

وی ادامه داد: "آنها در حالی که مردم زیادی از ساکنان منطقه در حال مشاهده ماجرا بودند، شروع به تخریب و نبش قبر حجر کردند. تروریست ها پس از شکستن ضریح، شروع به حفر مقبره کردند و آنقدر زمین را کندند (به دلیل عمیق بودن مدفن) تا به پیکر مطهر حجر دست یافتند".

خباز اضافه کرد: "در حالی که سایر شاهدان ماجرا، از این رفتار خشمگین و ناراحت بودند، اما تروریست ها پس از خارج کردن پیکر مطهر حجر به جشن و پایکوبی بر سر مزار پرداختند. آنها البته به پیکر مطهر جسارت نکردند ولی آن ربوده و با خود بردند".

همچنین به گفته دیگر شاهدان عینی، تروریست ها از مراسم جشن خود و نیز با قبر تخریب شده عکس یادگاری گرفته و آنها را در فضای مجازی منتشر کردند.

حجر بن عدی کندی در نوجوانى همراه برادرش "هانى بن عدى" به حضور پیامبر(ص) شرفیاب شد و به آئین اسلام گروید. پس از زمان اندکى که از مسلمانی او مى گذشت پیامبر از دنیا رفت. وی در فتح شام یکى از سربازان فاتح بود و هم او بود که "مرج عذرا" را فتح کرد و در جنگ قادسیه نیز شرکت داشت.

وی که در سه جنگ دوران خلافت علی(ع) در رکاب آن حضرت بود در سال 51 یا 53 به دستور معاویه به شهادت رسید. مرقد اين صحابي بزرگ امام علي (ع) در منطقه "عدرا" در نزدیکی دمشق قرار دارد.  




در اين تصاوير، نباشان اين گروهک تروريستي با افتخار تمام مقابل دوربين تلفن همراه يکي ديگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنيع خود، عکس گرفته اند.
 
اين تروريست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضيح تصاويري که در فيسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، اين گونه نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ايم اما نمي دانند که بزودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و بزودي سراغ قبر سيده زينب و رقيه هم مي رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي کشيم و سرهاي بت هاي آنان را خرد مي کنيم و از بين مي بريم.»
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:03
انا لله و انا اليه راجعون سلام پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد. کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
عمه جونی
18 اردیبهشت 92 19:24
واقعا تأسف باره خدایا به دادمون برس الهم عجل لولیک الفرج
منا
22 اردیبهشت 92 16:51
سلام عزیزم دار اخر زمون میشه فقط خودش باید بیاد همه درست کن
خوش سیما
24 اردیبهشت 92 22:38
شلوارهایی که همیشه دوتا بود(76) قاسم خوش سیما
عمه جونی
26 اردیبهشت 92 16:06
آرزويم برايت در شب آرزو هااين است كه به هرچيز كه مي خواهي فراتر از آنچه ميپنداشي دست يابي. التماس دعا
مامان ملینا
28 اردیبهشت 92 18:14
الهم عجل لولیک الفرج هیچ غلطی نمی تونن بکنن.
خوش سیما
31 اردیبهشت 92 23:25
قسمت آخر
خوش سیما
5 خرداد 92 22:00
گناهان بو دار (67) قاسم خوش سیما