نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

دردهای کوروش توی ساله جدید

1391/10/12 18:34
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

سلام گلم

اومدم برای ساله جدید میلادی برات مطلب بگذارم که مامان کوروش اومد توی چت

الان توی وب کوروش بودم و خبرای بدی توش بود

نمی دونم باید چی بنویسم

خوندن حال و اوضاع کوروش خیلی ناراحتم کرد

چقدر بده از دستت هیچ کاری بر نیاد

از همه دوست جونای نی نی وبلاگی خواهش می کنم برای کوروش خیلی دعا کنن اگه هم می خواین بدونین چرا برید اینجا

 

کوروش جونم امیدوارم هر چی زودتر خندهای قشنگت بدونه هیچ ناراحتی ای به بابا و مامان مهربونت عرضه بشه

خدایا نعمت سلامتی رو از هیچ خانواده ای دریغ نکن

3D Happy New Year 2013 HD Wallpaper

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 21:30
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
محیا کوچولو
12 دی 91 22:22
سلام خاله رسیدن بخیر بی خبر میرید بیخبر برمیگردید الهی همه نی نی ها هیچ وقت بیمار نشن
مامان کورش
13 دی 91 2:36
سلام ملیحه جون اومده بودم تو وبت تا بابت عصری معذرت خواهی کنم چون اصلا نمیتونستم چت کنم اوضا خوبی نداشتم الان که اومدم تو وبت دیدم بازم شرمندم کردی ممنون ازت امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه ازت خواهشی دارم شما و رضا جونم تو حرم امام رضا پیش ضامن اهو یادش باشید تا به زوری بهترین خبر دنیا من بشونم مشکلش حل شده باشه از همین جا می بوسمت
ادوین
13 دی 91 18:09
سلام حتما مردم یه کارایی کردند و دارن 3 میشن حالا به ما میگننننننننننننننننننننننننن