نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

کاشان 92

1392/4/16 13:18
413 بازدید
اشتراک گذاری

رامسر

رامسر

این هم یک کوچولو از شیطنت های شما سه تا وروجک که از در رو دیوار بالا می رفتین

 

نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود

این هم توی تله کابین که من فک می کردم شما اون بالا بترسی اما ترس چی بود دوربین رو از من گرفته بودی و از من و بابایی تند تند عکس می گرفتی

بالا هم که چون مه بود و حسابی بارون گرفته بود خیلی خوش گذشت

تله کابین نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود

گل درخت زیبای ازگیل

گل درخت ازگیل

مسیر تهران - چالوس

مسیر تهران -چالوس

تهران - چالوس

اما کاشان که ازت هیچی عکس نگرفتم دلیلش هم این بود که بابایی رفت کرمان ماموریت و هیچ جا نرفتیم و از اونجا که کاشان عروسی دختر عموی بابایی با پسر عمه بابا بود یخچال عروس همه وقتم رو گرفت و نتیجه اش این شد:

توی راه برگشتن از کاشان هم رفتیم نیاسر تا هم عرقیجات بگیریم هم بالاخره یک جایی توی کاشان رفته باشیم

نیاسر

نیاسر

نیاسر

عرق گیری نیاسر

نیاسر

نیاسر

و ادامه سفرمون توی راه برگشت که از طرف گیلان برگشتیم

منجیل

منجیل

امامزاده هاشم

امامزاده هاشم

و این هم بندر انزلی و بازار زیبای ماهی فروشا

بندر انزلی

و باز دریا

ساحل انزلی

این هم یک کوچولو از خاطرات سفر به کاشان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

منا (مامان کورش )
16 تیر 92 18:25
چه عکسای قشنگی امیدوارم همیشه به گردش وشادی وعوسی باشید عزیزم چقدر زیبا یخجال چیدی افریننننننننننننننننننننننننننننن
الی مامی آراد
17 تیر 92 12:58
خیلی خوشگل بود همیشه به گردش و شادی عزیزم آفرین به مامان هنرمند
مامان ملینا
18 تیر 92 9:06
چه عکسای قشنگی ،نیاسر هم چه جای خوشگلیه .همیشه به شادی و گردش .نگذریم از یخچال عروس خانم چقدر خوشگل و زیباست.


اره خانمی کاشان خیلی جای دیدنی داره
مامان ملینا
18 تیر 92 9:06
چرا نمی یای چت؟دلم برات تنگ شده آخه
مامان سارا
18 تیر 92 18:40
سلام به وب سارا یه سری بزنید و عکسی که توی جشنواره شرکت کرده رو ببینید اگر خوشتون اومد به سارا جون رای بدهید ممنون
رضوان مامان رادین
18 تیر 92 18:59
به به همیشه به سفر...حسابی چرخیدید هاشما که تا کاشان اومدید 2 ساعت دیگه میامدید جلوتر ...شهر ما هم میامدید اراک و میگم


داغم رو تازه نکن که هم آب گرم میخواستیم بیایم هم برای گل گیاه محلات اما چکنم که همسری رفت ماموریت منم رو توی نم گذاشت
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:26
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
مامان نازی
19 تیر 92 0:19
خوش به حال عروس و داماد.یهو دلم کیک خواست!!!


آخیش بالاخره منم دلت رو به هوس انداختم

این با اون شکلاتا در


خوش سیما
19 تیر 92 5:33
قسمت 12 رمان دنیا
مامان کارن
19 تیر 92 12:30
سلام به به مبارکه قالب نو
مامان کارن
19 تیر 92 12:32
همیشه به شادی وسفرخانم باسلیقه
محيا كوچولو
21 تیر 92 13:40
سلام خاله جوني
ايشالله هميشه به سفرهاي خوب و عروسي
شما كه تا امزلي اومدين خوب يه سرم ميومدين اردبيل كه اومديم مشهد دوباره رومون بشه سراغ ازتون بگيرم!
خاله واقعا خيلي هنرمندينا


سلام عزیزم
شما اصلا به بی معرفتی من نیگاه نکن
مشهد که اومدی حتما بگو بیام ببینمت که دلم برات یک ریزه شده خوشگلم
خوش سیما
21 تیر 92 22:09
قسمت 15 رمان دنیا
خوش سیما
21 تیر 92 22:17
قسمت 15 رمان دنیا
خوش سیما
22 تیر 92 0:09
مسابقه جایزه دار
خوش سیما
22 تیر 92 16:00
7 سال گذشت.
منا
22 تیر 92 17:45
سلام ملیحه جون کجایی هیچ وقت نمی تونم باهات چت کنم دلم برات یه ریزه شده

سلام عزیزم
الهی بگردمت اینجوری گریه نکن
خوب آخه گوشی رو برا همین چیزا گذاشتن دیگه
اس می دادی می امدم
خوش سیما
22 تیر 92 23:07
فردا روز مادر است
مامان حسام كوچولو
24 تیر 92 16:15
خيلي عكساتون قشنگ بود معلومه كه حسابي بهتون خوش گذشته

اره عزیزم جاتون حسابی خالب بود
خوش سیما
30 تیر 92 22:33
لعنت بر پدر مادر کسی که اینجا آشغال بریزد.