نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

کاشان 92

1392/4/12 21:16
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

خوبی؟

خوش گذشت؟

سفر کاشان رو می گم

اگه از من می پرسی که می گم، بلللله حسابی هم بهت خوش گذشت

بابا که همین الان داره ازت می پرسه مسافرت خوش گذشت؟ می گی:آره

بابا می پرسه کجاش خوش گذشت.

می گی هم شمال هم دریا هم کاشون

بابا می پرسه اگه بخوایم دوباره بریم کجا بریم

می گی: بریم دریا، همون جایی که من ماهی می خواستم (بندر انزلی)

دو هفته پر پیمون با دو تا وروجک مثله خودت خوش که چه عرض کنم......

بله عزیزم از سی خرداد تا 12 تیر با مامانی و بابایی ودو تا عمه ها  رفتیم شمال و از اونجا کاشان.

این هم چکیده عکسای این سفر که به مرور برات می گذارم

 

راه چالوس

الهی فدات بشم من

نمک آبرود

جیگرمی عشق من

رامسر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازنین
12 تیر 92 22:04
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
محبوبه مامان الینا
13 تیر 92 8:40
همیشه به سفر و تفریح و شادی عزیزم
رضوان مامان رادین
14 تیر 92 23:38
به به همیشه به گردش
مامان کارن
15 تیر 92 8:10
خانم سلام همیشه به سفرامیدوارم همیشه خوش وسلامت باشید این پسری ماهرروزداره خوش تیپ تروخوشگل ترمیشه براش اسفنددود کنید راستی ملیحه جون من انتظارداشتم بیشترازاینه عکس ببینم دلم تنگیده بوس


سلام خانمی
هنوز وقت نکردم دور و برم رو مرتب کنم، کارام جلو بیفته بقیه عکسا رو می گذارم
مامان ملینا
16 تیر 92 12:07
سلام ملحیه جون ،رسیدن بخیر .ان شالله همیشه به گردش و شادی.فرشته جون راست می گه رضا جونم رفته رفته ماشالله خوشگلتر و نازتر می شه.این چه وضعشه 4 تا عکس گذاشتی که خوش باشیم شرمنده زود باش عکسای زیادی می خوایم
بوس برای رضای گلم


چشمممم خانم
مامان ملینا
16 تیر 92 12:08
منا (مامان کورش )
16 تیر 92 18:23
سلام ملیحه جون امروز میخواستم بهت پیام بدم بینم برگشتی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که حسابی از دستت ناراحتم خودت هم خوب بودی چرا؟؟؟؟؟؟؟زودتر بهم خبر ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیک سلام خانم آخر معرفت

اتفاقا من از دستت بیشتر ناراحتم

اگه اینجوریاست چرا نیومدی عروسی؟؟؟!!!