نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

آخر و عاقبت پای مامان

1390/10/18 16:49
1,755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

بالاخره رفتیم دکتر و معلوم شد تاندوم های پام پاره شده و پام در رفته و در نتیجه دکتر صباغیان پام رو گچ گرفت

 

گچ پای مامان

الهی بگردمت انقدر مهربونی که پام رو بوس می کنی و" می گی مامانی بوست کردم و خوب شدی دیده برو بده درش بیارن"

امروز بهم می گی " مامان جونم دوست دارم یک عالمه"

از دیشب همه زنگ زدن و احوالم رو جویا شدن

الان مامانی برامون کوفته تبریزی درست کرده و شما هم نشستی حسابی با استها و با به به می خوری و می گی "مامانی نمی خواد سیره" " چه خوشمزیه"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد جون
18 دی 90 16:22
سلام عزیزم
خدا بد نده ,خیلی ناراحت شدم
امیدوارم هرچی زودتر خوب بشی
باببت تاخیر طولانیمم تو تایید نظراتم عذر خواهی میکنم حسابی سر خودم و شلوغ کردم یکمی هم تنبل شدم


سلام خانم بالاخره اومدی
خوش اومدید
ممنون از همدردیت . خدا رو شکر که سرت شلوعه عمری رو با بیکاری سر کردیم موقش بود که شلوغ بشه
اما چرا دنبال خونه ای؟ آخه از اونجا که هستی کجا بهتر؟؟؟؟؟
سمانه مامان پارسا جون
22 دی 90 12:33
آخی خانومی مراقب خودت باش
ایشاا... زودتر خوب بشی





مرسی عزیزم حتما