نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

و اما اندر حکایت پای مامانی

1390/11/10 18:11
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

بالاخره دیروز بعد 21 روز پای من از توی گچ در اومد 21 روزی که فکر این رو نمی کردم حتی تموم بشه اما تموم شد و یک روز هم ازش گذشت الان تقریببا 24 ساعته که آزادم ولی هنوز درد دارم و پام و حتی قوزک پام هم درد می کنه ولی دکترم شکلک های شباهنگ Shabahang معتقده که خوب میشه اما چشم من که آب نمی خوره که بعد از 6 هفته خوب بشه توی 6 هفتهء آینده باید مراقب پام باشم که دوباره پیچ نخوره و توی این 6 هفته از ورزش خبری نیست و فقط میتونم برم استخر و خلاص .. حالا ببینیم بعد از یک ماه و نیم پام چطور میشه

از همه مهمتر که اگر وضعیت پام بهتر نشه شاید نتونم تولدت رو بگیرم و امسال رو باید بی خیال بشیم....

الان هم داری بازی می کنی و مامانی رو هم سر کار گذاشتی و برات دارن کتاب می خونن نه نه مثل اینکه مامانی رو به بازی کشیدی و دارین با هم ماشین بازی می کنید.

دوست دارم و big-animated Smiley 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)