نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

1390/12/27 17:27
690 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩عید همه نی نی وبلاگیا مببارکک۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

niniweblog.com

سال نو مبارک رضا جونم 

  

یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الی احسن الحال

 

کارت تبریک نوروز, کارت پستال, ویژه عید, عید نوروز

شکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Hereچهارمین سال با هم بودنمون رو بهشکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

شکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Hereبابایی، تو و خودم شکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

شکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Hereتبریک میگمشکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

 تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

 

باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

عیدت مبارک عزیزدلم

 ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

 

شکلکهای جالب و متنوع  آروین

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگينوروز پیام آور مهر استني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

 شکلکهای جالب آروین که مرا وامی دارد شکلکهای جالب آروین

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي تنها به خاطر تو ني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

  شکلکهای جالب آرویندوست داشتن   شکلکهای جالب آروین

ني ني شكلك و تخم مرغ رنگيرا یاد بگیرمني ني شكلك و تخم مرغ رنگي

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عزیزم انشالله هیچ سالی غصه و غم نبینی و حتی یک مو از موهای گل پسر نازم کم نشه 

 

  شکلکهای جالب آروین سال نو مبارک  شکلکهای جالب آروین

 

ني ني شكلك و نوروز

 Dragon Animated Gif

ني ني شكلك و ماهي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 16:52
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .




عید شما هم مبارک
mamani helena
27 اسفند 90 0:46
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
—————————
عيدتان مبارك.


سال نوی شما هم مبارک
نایسل
27 اسفند 90 14:49
دلم خیلی گرفته ملیحه دارم از صبح زارزار گریه میکنم میدونی چی برام سخت تره اینه که من تو خونه مامانم از گل کمتر بهم نگفتن من بلد نبودم یه استکان بشورم حالا اینا اینطوری با من رفتار میکنن آخه روزی که اومدن خواتسگاری ندیدن ما چجور خانواده ای هستیم یه ذره احترام هیچ کسو نمیکشه ولی باید دو طرفه باشه من 1 سالو نیمه هیچی نگفتم اما دیگه طاقت ندارم ملیحه همین خواهر شوهرم شب نامزدی ام تو سالن ه من داشتم با دوستام میخندیدم عکس میگرفتم جلو همه دوستام بهم گفت کوفت نخند!! آبرو منو برد اینقدر خجالت شیدم شب نامزدی ام سر درد شدم
نایسل
27 اسفند 90 14:53
عزیزم باید برم بعدا میام بوس فعلا
نایسل
28 اسفند 90 10:53
مامان محمد جون
28 اسفند 90 19:24
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.
مامان رادین
29 اسفند 90 0:11
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری نوروز مبارک
مناء
1 فروردین 91 1:10
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک


عید شما هم مبارک
پسر خاله امیر حسین
13 فروردین 91 22:47
عید شما مبارک امروز هم که باهم 13به در رفتیم رضا جون خیلی خوش گذشت


سال نوی شما هم مبارک
به ما هم خیلی خیلی خوش گذشت