نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

روشهای متداول خوابیدن

1391/3/6 18:45
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی خوشگلم

گله نازم، الانه توی اتاقت خوابیدی و من هم میخوام عکسایی که از نوزادیت تا الان از خوابت گرفتم رو برات بگذارم

مامانی نمیدونی چقدر ناز میخوابی و عین فرشته ها می شی انقدر آروم و دلبرانه می خوابی که من و بابایی دوست داریم بغلت کنیم و فشارت بدیم

بابایی که اصلا دوست نداره از ما جدا بخوابی و هر شب غصه ش اینه که پسرم رو جرا توی اتاق می خوابونی و بیارش پیشمون و دلم برای رضام تنگ میشه و بعضی وقتا هم که دل کندن ازت برای بابایی خیلی سخته خیلی دلش می سوزه که پیشمون نیستی

هر چند من هم بیشتر از بابایی دلم برات تنگ می شه، من که صبح تا شب به عشق تو نفس می کشم و تمام وجودم بسته به نفسای توست

عزیزم با تمام وجود و حس مادرانم بهت دوست دارم و عاشقتم

  

رضا کوچولو خوابیده

هیس رضا خوابه

رضا لالا ،لالا،لالایی

رضا جونم توی خوابه ناز

رضا و خواب

آلهی فدای اون ناز خوابدنت بشم مامان

عسل مامان خوابیده

 فدات شم مرد کوچکم

قربون خندهات بشم مامانی

ای جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کورش
11 اردیبهشت 91 18:15
عزیزم تو هر حالتی باشی زیبا هستی ما کاشان زندگی میکنیم الان فصل گل و گلاب اگه دوست داشتید تشریف بیارید یک کلبه خرابه ای داریم خوشحال میشیم من اصلا اهل تعارف نیستم جدی جدی گفتم

وای خدای من باورم نمی شه..........
نسترن
12 اردیبهشت 91 15:59
سلام صاحبخونه تشریف دارید
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:04
امروز میتونی بیای بریم بیرون؟
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:04
من امتحانم عقب افتاده شد یکشنبه
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:09
خوب الان خیلی هوا خوبه رضا رو هم بیار مگه چیکار داری من برای همسری هنوز هیچی نگرفتم به نظرت چیکار کنم
نسترن
12 اردیبهشت 91 16:22
به نظرت با بیست هزار تومن سکه میدن؟ ساعت چند رضا رو هم بیار خوب
محيا كوچولو
14 اردیبهشت 91 23:11
چقده چهره الان رضاجوني نزديك به چهره نوزاديشهواقعا جالبه!
عكس حالتهاي خواب هم خيلي جالب و متنوع بودن


ممنونم عزیزم