نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

بابایی روزت مبارک

1391/3/15 23:43
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی مامانم

امروز تولدت حضرت علی (ع) بود و به روایتی روزه پدر

عزیزم الانه 3 سال و 3 ماه و 11 روز و 50 دقیقهء که بابایی به لطف خدا و وجود شما بابا شده و نعمته بابا بودن رو با وجوده تو داره حس می کنه

بابایی روزت مبارک

الانم بابایی من 38 ساله که با تولده خاله جون بابا شده و بابا رضا هم 31 ساله که بابا شده..

عزیزم الانه شما با بابایی و مامانی و بابا حاجی سر سفره شامی و از سفر برگشتیم و منم حالم کمی گرفتهء چون یک کوچولو سرماخوردم

امروز برگشتنا یک حادثه تلخ هم افتاد و یک دختر معصوم توی روزه پدر،باباش رو از دست داد............

عزیزم خیلی حرفا دارم برات اما نمی دونم از کجاش باید بگم

می خوام از عشق خودم به بابایی و علاقم به بابای خودم بگم

می خوام از بابایی بگم و بگم که خیلی دوست دارم رفتار و اخلاقیاتت بشه مثله بابا محسن

ولی همه باشه برای یک فرصت دیگه تا بیام و یک دله سیر برات بگم

حالا باید برم پیش مامان و بابا......

دوست دارم و عیدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 0:27
سلام عزیزم ممنونم ببخشید که ناراحتتون کردم معذرت میخوام
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 0:32
بله هستم عزیزم رضا خوبه چه خبرا؟
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 0:35
ببخشی اون برا مامان پریسا بود برادر زاده های منم دقیقا روز پدر پدرشون رو از دس دادن خیلی سخته
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 0:46
فدات بشم ببخشی امشب یکم حالم خوب نیست من میخوام برم شب خوش جیگرممممممم