نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

سفرنامهء آقا رضا (1)

1391/3/17 19:29
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رضا جونم

پنج شنبه هفته پیش مامانی و باباحاجی اومدن بجنورد و با هم رفتیم یک سهر کوچولو به ساری و بابلسر

ولی هیف که نشد تا چالوس بریم و وقت کم آوردیم

 زیباییهای علی آباد آبشار کبودر وال

آبشار علی آباد

آبشار علی آباد

آبشار علی آباد

آبشار علی آباد

آبشار علی آباد

زیر آبشار علی آباد

تنها آبشار تمام خزه ای ایران

آبشار علی آباد

اینم از چشمهء پایین آبشار که آبش خیلی گوارا بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خوش سیما
17 خرداد 91 0:19
44
بهـــــــــــــار
17 خرداد 91 14:25
سلام عزیزه دلمممممممممم همیشه به تفریح ایولللللل به رضا جون ما هنوز نتونستم فیلمو ببینم در تلاشم


سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
بهـــــــــــــار
17 خرداد 91 14:26
ممنونم گلم خیلی حرفات آرومم کرد یه دنیا تشکر دوست خوبم فدات بشم
سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 17:31
سلام خانومی خوبی رسیدن به خیر
بیشتر عکسها رو باز نکرد
فکر کنم اگه بزاری توی ادامه مطلب صفحه سبکتر بشه و راحتتر باز کنه
رضا جونو ببوس گلم


سلام عزیزم
به روی چشممممممممم
ا
17 خرداد 91 20:18
متوجه نشدم یعنی چی که داستان رو تموم کردم مامان آقا رضا؟ به خدا جمله بعدیش رو خودم خبر ندارم.
مامان کورش
18 خرداد 91 4:10
سلام عزیزم همیشه به سفر انشالله سرما خوردگیت خوب خوب شده این چند روز که نبودی دلم حسابی تنگ شده بود

سلام عزیزم
قربونت بشم
هی بهترم
مامان ملینا
23 خرداد 91 9:04
رضا جون همیشه به سفر و شادی در کنار مامان و بابا.ان شالله همیشه خوش باشی.

ممنون خاله