نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

رضای من توی وبلاگ کهن دیار

1391/3/10 12:11
522 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم

سلام پسر مامان

چند شبی هست که من هر شب برای بابایی یک صفحه از کتابی رو که اینترنتی می خونم تعریف می کنم و با هم در موردش صحبت می کنیم

وبلاگی رو که بهار جون بهم معرفی کرد و هر شب نویسنده کتاب آقای خوش سیما یک صفحه از کتاب رو روی وبلاگشون http://keyhan902.blogfa.com  آپ می کنه و من که دیگه یک خواننده پر و پا قرصه این داستان شدم به کوب پیگیریش می کنم

اینا یک طرف و اینکه امروز خوده آقا خوش سیما توی وب ما برامون کامنت گذاشتن

خیلی جالب بود اولش از تعجب شاخ در آوردم

بعدش مثله روزی شدم که عمو پورنگ برات کامنت گذاشته بود.... یعنی چند بار نظر رو خوندم.....

خوب آقای خوش سیما اینجا توی وب رضای من .....

حالا ما رفتیم توی لینکای وبلاگ کهن دیار به نام آقا رضا

عکس رو نیگاه کن ....خودت رو پیدا کردی یا نه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نایسل
9 خرداد 91 16:10
ای ول بابا ای ول



دیگه دیگه
خوش سیما
9 خرداد 91 19:56
37
مامان کورش
10 خرداد 91 10:48
وای رضا جون مامان برات چه کارهایی میکنه عزیزم تو بهترین مامان روی زمین داری

قربونت بشم عزیزم
شما به من خیلی لطف داری
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:21
سلام عزیزمممممممممممممم چه باحال نوشتی گلم این آقای خوش سیما خیلی با مرامه من اصلا نمیدونستم منو کی لینک کرده بود البته به اسم تابستون
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:31
برو خصوصی گلم
نایسل
10 خرداد 91 17:40
از نسترن چه خبرا؟
نایسل
10 خرداد 91 17:40
نایسل
10 خرداد 91 17:46
هه هه هه من تف دوست دارم
نایسل
10 خرداد 91 17:50
تو دنیا جز مادر شوهر خواهر شوهر همه چیو دوست دارم اونم که نگو اوفففففففففففف
نایسل
10 خرداد 91 17:54
نه حتی اگه تف طلا بدن
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 18:36
برقمون قطع شده بود دیر اومدم ببخشی ها هستی مامانو بابا رسیدن؟
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 18:48
خدا رو شکررررررر نگران شدم ایشاله بسلامتی برسن من میخوام پیاده روی خوش باشی عزیزم


مرسی از محبتت
خوش بگذره
خوش سیما
10 خرداد 91 22:28
38
نایسل
10 خرداد 91 23:09
نایسل
10 خرداد 91 23:21
2222 خیلی بیادبانه است نخون اگه بدت میاد
منا
11 خرداد 91 4:51
سلام جیگر من الان پیامت خوندم فردا از مامانم میپرسم ولی 90 در صد پیاز داره اخه مامان من گوشت که میخره همون اول همه رو چرخ میکنه پیاز هم قاطیش چرخ میکنه بازم برای اطمینان بیشتر ازش میپرسم راستی ادرش سایتها تو وبم نبود اونایی که دیروز قرار بود برام تو وب بزاری وبازم راستی چه جوری سرعت عکسامو کم کنم ممنون
خدایا تو خواب نداری
برو بگیر بخواببببببببببب

منا
11 خرداد 91 12:36
سلام جیگر حتما پیاز میخواد باید هم با نان بخوری با برنج نمی خورن


مرسی گلم
خوش سیما
11 خرداد 91 17:58
39
نسترن
12 خرداد 91 10:28
سلام ببخشید این چند روز خیلی درگیر بودم اخه عروسی برادر شوهری نزدیکه مهمون داشتم و کلا مشغول تو چطوری راستی رضا حالش چطوره بهتر شده
عمه جونی
12 خرداد 91 19:39
خوش بحال رضا جونی با این مامان مهربون


مرسی گلم
خوش سیما
12 خرداد 91 22:52
ممنون از حضورتون هرچند کامنت نذاشتین.
مناء
13 خرداد 91 10:49
مناء
13 خرداد 91 10:51
```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
````آپـــــــــــــــــــــــــم...بدو بیا...دیر شد...همه اومدن،فقط تو موندی!``````````````````````````````````````````````


وای خدای من این شکلکا چیه؟؟؟؟؟بد آموزی داره خاله

خوش سیما
13 خرداد 91 21:50
41
خوش سیما
14 خرداد 91 16:00
42
عمه جونی
14 خرداد 91 18:16
پدر ، نام تو تکیه گاه من است، باش و با بودنت باعث بودن من باش روز مرد و روز پدر به همه مردایٍ سرزمین آریایی مبارک
مامان کورش
15 خرداد 91 4:46
سلام عزیزم کجا رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ خبری ازت نیست هنوز از مسافرت نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

همی الان اومدم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:59
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
عیدتون مبارک




عید شما هم مبارکک
خوش سیما
15 خرداد 91 17:16
43