نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

حس خوب

1392/5/5 20:06
370 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام گلم

سلام عسلم

خوبی مامانم

منم خوبم

می دونی چرا؟

امروز که داشتم می خوابوندمت و سرت رو اروم گذاشته بودی روی دستم به این فکر می کردم که داشتنت چقدر حس خوبی به من داده

آره قشنگم حس خوب که با بودن شما و داشتن شما توی وجود من و بابا روشن شده

اینکه می یای و آروم کنارمون می خوابی و همهء داشته هات منو و بابایی هستیم اینکه دستت رو میندازی دور گردنم و وقتی که پات رو هم می ندازی روی پام و با تمام وجودت منو بابایی و توی بغل کوچولوت می گیری و انگار همه دنیات رو دادن توی دستای خوشگلت

این آرامشی که وجودت به ما میده

حس خوب داشتنت وقتی که نیمه های شب از اتاقت می یای توی بغلم و می گی مامانی من تا الانه نتونستم بخوابم و وقتی بغلت می کنم انگار قرص خواب خوردی و به چشم به هم زدنی خوابت می بره، بابایی این موقع ها می گه انگار دو شاخش رو از برق کشیدن، می بینی چقده دوست داره تا حالا نخوابیده حالا چه راحت کنارت آروم گرفت

عزیزم وقتی ازت می پرسیم چقد دوسمون داری دستات رو تا جایی که جا داره می بری پشتت و می گی یک عالمه قد تموم دنیا دوستون دارم و هممممتون رو دوس دارم و می یای از اون بوسای مخصوصت بهمون می دی

نفسم اگه من مریض باشم همه تلاشت اینه که مامانی خوب بشه و چند وقتی هم هست که شغل آینده خودت رو روی من زوم کردی و می گی من می خوام دکتر بشم تا نذارم کاریتون بشه

قربون همه مهربونی هات بشم که وقتی غذای خوش بو می خوری می یای کنار بینی من و نفس می کشی تا من کیف کنم

قربون همه بوسهای از راه دورت بشم که وقتی دارم با مشهد صحبت می کنم می یای و براشون بوس می فرستی

قربون اون همه تعریف و تشکرات بشم که بعد از خوردن و حین خوردن غذا می گی مامانی غذات خییییلللی خوش مزه بود دستت درد نکنه و از بابایی هم تشکر می کنی

فدای همه اون حرفای شیرینت بشم، حرفای شیرینی که همیشه بزرگتر از سنته و شیرینی اون تا عمق وجودمون می ره

این حسای قشنگ رو فقط و فقط شما برای ما آوردی و هر روز هم با بزرگ شدنت قشنگتر می شه

شک نکن که نفسهای من و بابا به نفسای شما بنده و تموم فکر و ذکر ما خوشبختی و سلامتی و موفقیت شماست

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا ساز

عزیزنرینم با همه وجودم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خوش سیما
2 مرداد 92 22:38
قسمت 17 رمان دنیا
رضوان مامان رادین
3 مرداد 92 2:37
وای چه حس خوبی.....به منم منتقل کردی خانوم گل....زندگیت سراسر شادی و سلامتی...کنار همسری و رضا جونی

مرسی خانمم
خوش سیما
4 مرداد 92 22:43
شهرداری چی های محترم آیا از معجزه ی کوچه های بلادمان باخبرید؟(215)