نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

روزا دارند تموم میشند

1390/12/10 18:53
549 بازدید
اشتراک گذاری

ی سلام با کلی عشق به عسل خودم

خوبی گلم، امروزم کلی خسته شدی ها! کلی کمک کردی و کلی هم اذیت کردی

بابایی که برای ناهار اومد به بابایی گفتی:" مامانی رو اذیت کردم،ناراحتشم کردم،پامم رفت زیر مبلا"

خوب دیدی همش رو خودت گفتی چیزی نگذاشتی که من برات توی وبت بنویسم

می دونی از چی یادم اومد: چند روز پیش که سالگرد ازدواجومون بود و بابایی از بجنورد اومده بود و ما می خواستیم غافلگیرش کنیم تا بابایی اومد توی خونهء مامانی جناب عالی گفتی که "مامانی برو کیک رو بیار دیگه بابایی اومد"

حال کردی خبرا رو سریع می دی، یا روز قبل از تولدت که رفته بودیم خونهء بابا رضا تا کارتا رو بدیم به مامانی گفتی که " ما استخرم رو آوردیم تا توش بادتنک بریزم و بچه ها توش بازی کنند" من و بابایی رو می گی شاخ در آوردیم که اینقدر بلایی

عزیزم الان هم کلید کردی که "مامانی بریم کتاب بخریم" منم می گم که الان که نمی شه بابایی نیست شما هم می گی "تنها بریم بخریم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
10 اسفند 90 14:19
نازی با این شیرین زبونیهات فدات شم عزیزم

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........



قربونتون برم خاله
نسترن
10 اسفند 90 16:35
خسته نباشی گلم تو که تازه اول راهی
کجا پیر شدی تازه ببین چقدر دستت از من جلوست تو پسرت ماشالله واسه خودش اقایی شده و ماهنوز در خم اولین کوچه گیریم
تازه خسته نباشی من تازه کارهارو شروع کردم
راستی اینقده بدم میاد از انتخابات اینجا حال ادمو بهم میزنند با این کاراشون

لطف داری عزیزم