نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

خونه تکونی

1390/12/10 18:54
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خسته نباشی عزیزم، آخه امروز از صبح داریم با هم خونه تکونیniniweblog.com

 

می کنیم؛ آخر هفته شاید بریم مشهد و چون دامادی پسر خاله محمد چهارشنبهء هفته دیگه هست من و شما مشهد می مونیم و بابایی تنها می یاد بجنورد، این شد که من امسال خونه تکونی رو زود شروع کردم هر چند که شما امروز بعد از اینکه کلی قربون صدقهء من شدی که "مامانی دوست دارم "ولی آخرش هم گفتی "کی خونه تکونی می کنیم این که همش ماشین لباسشویی  شکلکهای جالب و متنوع آروین خونه تکونی کرد"

هر چند به قول تو همهء کارا رو ماشین کرد اما من کمر و پام درد می کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
9 اسفند 90 23:31
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .