نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

باز هم اتفاق بد

1391/7/22 19:18
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم11.gif

دیروزجمعه بود و ما نرفتیم مشهد

عصر که شد بابایی گفت باید برم گاز بزنم شما هم می یان من هم گفتم که نه ولی شما کلی اصرار کردی که بری ولی چون ظهر نخوابیده بودی من نمی خواستم بری

خلاصه جلوتر از بابایی رفتی توی پیلوت و بابایی گفت اگه می خوای نیاد بیا بگیرش

من هم اومدم در سکوریت پیلوت رو قفل کردم که نتونی بری توی حیاط و با بابایی بری

اومدم بالا توی خونه و برای کاری رفتم روی تراس که دیدم شما توی حیاطی

از بابایی پرسیدم چه جوری شد در که قفل بود از کدوم در اومد

بابایی هم اشاره کرد که از همون در که من قفل کرده بودم رفته بودی بیرون

خلاصه بابایی که از قبلش هم دوست داشت ببردت با خودش بردت

دو ساعتی طول کشید تا برگشتین

وقتی اومدی دیدم ناراحتی و بابایی هم که اومد با یک چهره بر افروخته اومد خونه

پرسیدم چی شده شما ها اینقده داغونید

که بابایی تعریف کرد که شما

شما

شما

.

.

.

توی ماشین خوابت می بره و بابایی در ماشین رو قفل می کنه و می ره تا از مغازه جلوی ماشین میوه  بگیره که یک دفعه صدای ترمزه شدید یک ماشین purple car animationرو می شنوه و بر می گرده که می بینه یک آقایی داره یک بچه رو از وسط میدون کارگر می یاره بیرون

نگاه که می کنه می بینه آقا رضا اند

بله شما از خواب بیدار شدی و چون در عقب قفل کودک داره از در راننده پیاده می شی و می زنی به خیابونclowns getting out of car

 

وای که بابایی از شدت وحشتناکی اتفاق چنان هول کرده بود که هنوز بعد از اومدن از اونجا قلبش داشت از توی سینه اش در می یومد و تا کلی وقت با دهن روزه حرص می خورد و یک کلمه هم باهامون حرف نمی زد

شما هم که به بابایی می گفتی چیکار کنم دیگه از دستم ناراحت نمی شیbaby crying tears animated gif

وای رضا جونم خیلی دوست داریم

Flash ByeFlash ByeFlash ByeFlash ByeFlash ByeFlash Bye

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 مهر 91 0:30
ای شیطون خدا خیلی بهت رحم کرده منکه خوندم حول کردم وای به حال مامان وبابات
خوش سیما
23 مهر 91 0:49
24
مامان کورش
23 مهر 91 3:29
سلام ملیحه جون وای خیلی خدا به رضا جون و تو رحم کرده خوبه تو اون موقعه اونجا نبودی سکته میزدی بازم خوبه به خیر گذشته صدقه بده عزیزمراستی تلگراف داری


سلام
آره خانمی دست روی دلم نگذار که تا یک ساعتی دست و پاهام یخ کرده بود و نمی تونستم از جام تکون بخورم
صدقه براش دادیم
مرسی خانمی
مادر کوثر
23 مهر 91 9:27
ماشالله چه قند عسل شیطونی دارید

ممنون از حضورتون

راستی مامانی
امروز تولد سه سالگیه دخترم، کوثرجونه
تشریف بیارید خوشحال میشیم

چشممممممممممممممم

سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 91 11:11
سلام عزیزم ممنون از تذکرت حق با شما بود درستش کردم
ممنون از حضورت

عجب کاری کرده این وروجک
خدا خیلی بهتون رحم کرده


سلام
خواهش می کنم عزیزم
رضوان
23 مهر 91 13:45
خدا خیلی بهت رحم کرد رضا جون. خدا را شکر اتفاق بدی نیفتاد. مواظب خودت باش شیطون کوچولو
**********
23 مهر 91 14:05
شما چقدر ..... این رضا جان دست شما امانت گذاشتیم خانم و آقای محترم اون عسل متعلق به ما هم هست اگه اینطوری پیش بره ناچاریم با شما برخورد انظباطی بکنیم. حالا گذشته از شوخی خواب بد دیدم.صدقه هم دادم.لطفا بیشتر مواظب رضای ما باشید.خدا رو شکر تعبیرش همین بود که نوشتید. لطفا در حفط و نگهداری امانات بهشتی کوشا باشید.
محيا كوچولو
23 مهر 91 22:41
واي واي چه وحشتناك
خوب بيشتر مواظب باشيد ماماني بابايي
حالا واقعا بابايي اون شكلي شده بود؟! چه ترسناك


اون شدت فاجعه بود نه بابایی
خوش سیما
23 مهر 91 23:36
25
مامان کورش
24 مهر 91 3:44
سلام ملیحه جون بابای رضا با گل پسرمون اشتی کرد یا بیام اشتی شون بدم


سلام
اگه مردی بیاااااااااااااااااا
دل من که برات یک عالمه تنگ شده
آره خانمی همون شب انقده رضام به بابایی التماس کردکه...

کارن
24 مهر 91 8:47
سلام عزیزم این بچه ها بااین شیطونیاشون روند پیری مارو بدجوردارن جلو میندازن خدا واقعا دوستون داشته حتما که صدقه دادی




سلام فرشته جونم
آره عزیزم صدقه دادیم
مرسی خانمی
خوش سیما
24 مهر 91 22:35
26
نایسل
25 مهر 91 14:16
وای ملیحه خدا بهت رحم کرده وای صدقه زیاد بده ....
خیلی خیلی ترسیدم باید 4 چشمی مراقبش باشی


دو تایمون که چهار تا چشم رو داریم ولی فک کنم افاقه نمی کنه باید لنز و لیزیک هم بکار ببریم برای این وروجک

مامان ملینا
27 مهر 91 12:36
وای ملیحه جون خدا خیلی رحم کرده من که دارم این پست رو می خونم تپش قلب پیدا کردم چه برسه با آقاتون .وای خدای من ،رضا این چه کاری بود کردی تو؟ملیحه جون صدقه بده حتماً
مامان کورش
9 آبان 91 17:57
سلام ملیحه جونم دلم برات تنگ شده بود اومدم باهات حرف بزنم نبودی فردا میرم تهران برای کورش پیشاپیش عیدت هم مبار باشه اگه رفتی مشهد برامون دعا کن ممنون
عموی محیط بان
13 آبان 91 17:42
سلام مامانی و بابایی رضا جووووووووووون شما هم بجنوردی هستید بیایین وبم منتظرتونم هااااااا دیگه از هم استانیام انتظار دارم این دسته گل واسه رضا جون جون جونیییی