نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

قدرت اعداد

1391/9/27 22:08
645 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود. یعنی سنش ۳۰ برابر من بود

وقتی من ۲ ساله شدم، پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من

 

وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من

 

وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من

 

وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من

 

وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من

 

وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ٢ برابر من

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

می ترسم اگه ادامه بدم ازپدرم بزرگتر بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
27 آذر 91 21:44
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز وبلاگ خودم www.metwooo.blogfa.com وبلاگ نی نی جونم www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان کیارش
27 آذر 91 21:54
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 22:11
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید