نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

امروز مامانٍ مامانی شدی

1390/7/6 17:04
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم، تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

الان که دارم می نویسم تو جلوی من نشستی و دارم کم کم غذا دهنت می کنم ساعت 3:16 بعد از ظهر روز چهار شنبه هشفتم مهر و فردا اگر خدا بخواد میریم مشهد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قبل از اینکه بیام و این پست رو برات بنویسم می خواستیم بخوابیم البته با عنایت های جناب عالی که هیچ وقت علاقه ای به خوابیدن نداری، نخوابیدیم. من هم هر چی فیلم بلد بودم ارئه دادم اما افاقه نکرد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com الان تو شده بودی مامان و من شده بودم رضا، من سرم رو روی پاهات گذاشتم و مثلا خوابیدم و تو آروم آروم پات رو از زیر سرم کشیدی بیرون (دقیقا مثل خودم) و آروم با خودت زمزمه می کردی که "بیدار نشی" بعد هم پتوی خودت رو روم انداختی و گفتی "سرما نخوری" بعد هم رفتی سراغ بازی با هواپیمات. من هم که دیدم تو از من زرنگتری و من رو خوابوندی و رفتی دنبال بازیت، صدات زدم و گفتم: مامانی، مامانی، تو هم بازیت رو ول کردی و اومدی کنار من خوابیدی و نازم کردی و آهسته از کنارم بلند شدی و تا می دیدی که حرکت می کنم و بیدارم دوباره کنارم می اومدی و نازم میکردی و میگفتی "دوست دارم".

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com نمی دونی عسلم؛ تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 نی نیٍ ، پسرت شدن چقدر شیرینه تو هم احساس مسئولیتت زیادی در قبال نی نیت می کردی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

فعلا خدا حافظ عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)