نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

رضای من و خاطرات قشنگش

1390/9/24 17:34
659 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگ Shabahangسلام شیطون بلای مامان:

توی پستای قبلی گفتم برات که چند روزیه بالاخره توی اتاق خودت می خوابی و دلمون برات حسابی تنگ می شه حتی بابایی چند بار گفته که رضا بیاد پیش خودمون بخوابه.

اما از این حرفا که بگذریم دیشب حرف جالبی زدی که دل من و بابایی رو کباب کردی و گفتی:" من نمیرم اتاق خودم بخوابم . گریه می کنم نمی یای پیشم" بابایی هم بهت گفت که تو تا گریه می کنی مامانی می دویه میاد پیشت و تو هم گفتی نه دیر می یاد.

من خیلی دلم برات سوخت یاد شب اولی افتادم که اومدیم این خونه عزیزم شب که خوابیدی شما روی شکم خوابت برد و من آوردمت پیش خودمون و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم از سرما تا صبح تکون نخوردی اون جا هم دلم برا مظلومیتت خیلی گرفت 

یک چند تا عکس هم در ادامه برات می یارم ....

چند وقت پیش رفتیم آتلیه تا برای خونهء مامانی و بابا رضاازت عکس بگیریم  اما شانس بد ما وقتی رفتیم داخل آتلیه تو رو جو گرفت و بد اخلاقی و اخم اومد سراغت و هر کار ما کردیم و هر چی عکاس خودش رو به زمین و آسمون زد انگار که نه انگار انقدر قیافه آروده بودی که با پن من عسل هم نمی شد قورتت داد آخرش هم این شد که داری می بینی. دیگه شرمنده فیگوری از این بهتر نگرفتی.

 

Flying Pink Butterfly

دلم نیومد از عکسایی با سبک رئالیسم که خودت زحمت اونا رو می کشی چیزی نگم ، عکسایی که با کلی زحمت و ناز آوردن می گیری و قبلش به بابایی می گی :" یک کوچولو فقط یک کوچولو گوشیت رو بده" خوشبختانه هنوز با گوشی من یاد نگرفتی که چطور عکس بگیری

طریقه عکس گرفتن از زبون خودت: "کنار هم مذاریشون ببببعد عکس می گیری...انهاش مامانی."

اون شاهکار دیگه هم یک لیوان چایه

پسر گلمون عکسای خوشگل می کیره

اما برسیم سروقتی که تو توی ماشین می خوابی

 

 

رضا جون و نازنین جونی

دوست دارم و خداحافظ جیگری مامان شکلک های شباهنگ Shabahang

    شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد جون
23 آذر 90 11:20
سلام خاله جون
از دیدن آثار هنری جدیدت حسابی کیف کردم ,عکسای هنری قشنگی انداختی فقط مراقب باش سبکت لو نره چون احتمالا فعلا در انحصار خودته به امید روزی که عکسا و آثار هنری قشنگ تری رو خلق کنی
میبوسمت
مامانی گل
الهی همیشه قشنگترین خاطرات گل پسرمون و ثبت کنی

سلام خاله، قربونتون برم ممنون از اینکه به گالری عکسم سر زدید.خوشحالم از اینکه تونستید عکسارو ببینید مامانی عکسا رو با نی نی سایت آپلود کرد تا شما بتونید ببینید.