نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

بابا امان

1391/1/21 20:23
497 بازدید
اشتراک گذاری

بابا امان

سلام مامانی

دیروز بابایی کن فیکون کرد و بردمون بابا امان که به قول خودت "باباهمان"

با اب امان

وای که چقدر هوا عالی بود سر ظهری حسابی بارون اومده بود و هوا یک طراوت خاصی داشت دل نمی کندم و دوست داشتم همون جا دراز بکشم و آسمون پر از ابر و نگاه کنم

چشمهء بابا امان

چشمهء بابا امان

 

عزیزم امروز هم با هم رفتیم پارک البته با سه چرخه خودت کلی ذوق کردم برای اولین بار بود که پسر خوشگلم رکاب می زد و فرمونش رو نگه می داشت

ولی شرمنده گوشیم شارژ نداشت ازت عکس بگیرم منتشر کنم

می بوسمت

coeur

دلم نیومد عکسای بازیت رو نگذارم و همش رو می بارم

جیگر مامان

عسلس مامان عسل

خوشگل مامان

 

چقدر طلایی مامانی

جیگر مامان

ورزشکار کوچولو 

برگشتیم و با هم نقاشی کشیدیم

نقاش کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
22 فروردین 91 0:28
ای جانم عجب عکسای خوشگلی حتما واسش اسفند دود کن


شما لطف داری عزیرم