نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

رضا جونم و خاطرات مشهد

1391/2/3 15:25
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم1180637314_www-animaatjes-nl.gif

خوبی جونم


رضای عزیزم

نمی دونم این جندمین باره که بابایی بخاطره ماموریت ما رو برده مشهد و ما دو سه روزی بدونه بابایی مشهد بودیم

طبق معمول هم که بابایی نیست ما روزای پر باری رو با بر و بچ داشتیم

اول که رسیدیم خونه بابا رضا رفتیم و شام رو در خدمت بودیم همون جا من با نوسیبه (دوستم) قرار فردا حرم رو تلفنی گذاشتیم...

اون شب شما پیش عمه موندید و ما به اتفاق رفتیم دیدن یکی از دوستای شفیق بابایی(علی بلندی) چون یک یگانه کوچولو خدا بهشون داده بود >> طفلک عمه سمانه وقتی برگشته بودیم شما 3 تا

رضا و نازنین و امیر

امیر نازنین و رضا

تقریبا با خاک یکسانش کرده بودیدوقتی برگشتیم به اینجاشرسیده بود<<

اون شب هم که منو خیلی ذوق زده کردید و شما دو تا برام شعر سلام رو چند بار خوندید و من حسابی کیف کردم

 

فردا هم که خونه بابا حاجی رفتیم و من  رفتم حرم برای دیدن دوستم

ستایش خانم

این هم ستایش خانم، با اینکه اولین بار بود منو میدید ولی اصلا غریبی نمی کرد و جفت مامانش خون گرم بود

وقتی خونه رسیدم ساعتای دو بود و یک کمی با هم استراحت کردیم و رفتیم پیش خاله جون چون همه خاله ها به افتخار ورود بنده( اون هم بدون همسر جونم) جشن گرفنه بودن

اونجا قرار فردا رو برای کوهسنگی گذاشتیم

این هم از روز پنج شنبه توی کوهسنگی

کوهسنگی

کوهسنگی

اول که رسیدیم اینجوری بودی

 رضا جونم و یک عالمه اخم

ولی کم کمک یخت باز شد و اینجوری شدی

خوشگل مامان

رضای من

رضا جونم

رضا جونم و شیر کوهسنگی

 

برگشتنا دیگه همه خسته بودیم اما نا مردی نکردیم و چون شب جمعه بود قرار گذاشتیم بریم دیدن اموات و عصر رفتیم خواجه ربیع

فرداش هم که با بر و بچ و خاله ها رفتیم دشت شقایق ها

هر چند خیلی بلند نشده بود ولی خیلی زیبا بود

دشت شقایق ها

دشت شقایق ها

این هم از جمعه که خیلی خوش گذشت

فردا هم که بابایی اومد و با هم رقتیم حرم و ....

حرم امام رضا(ع)

رضا جونم و حرم

این هم بعد از حرم:

 

 

gif maker

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نسترن
3 اردیبهشت 91 12:30
تشریف دارید؟
نسترن
3 اردیبهشت 91 12:38
اونکه بله کلا سند به اسمتون باید بزنیم
نسترن
3 اردیبهشت 91 12:38
معلومه مشهد خیلی خوش گذشته


نگو و نپرس
مناء
3 اردیبهشت 91 12:45
همیشه به شادی گلم


مرسی عزیزم


نسترن
3 اردیبهشت 91 13:04
ببخشید رفتم نماز نه چه مذهبی دارن؟
نسترن
3 اردیبهشت 91 13:12
میبنم رضاجونی به دهن دخترعمه اش هندونه میده خیلی اون عکس باحاله
ثمین
3 اردیبهشت 91 15:48
سلام! اگه ایده برای جشن هاتون میخواین سر بزنید شاید به دردتون خورد!! جشن سیسمونی - جشن قدم - جشن دندونی - جشن تولد پسرانه - جشن تولد دخترانه - جشن تکلیف - جشن الفبا و... منتظرتونم
مامان آرشیدا قند عسل
4 اردیبهشت 91 11:32
سفر بسلامت خوش باشید چه گل پسری دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه.


ممنونم عزیزم
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 12:19
سلام عزیزم زیارت قبول .ووووااای چه عکسای خوشگلی داری خوشگلم.


*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*




سلام عزیزم
ممنونم
نسترن
4 اردیبهشت 91 16:52
حضورداریدخواهرجان
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:05
من هستم تو چطور؟
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:13
خوبی چه خبر؟
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:20
ببخشید سیستمم ریست شد بگو عزیزم نه
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:20
اینجا امروز شیر یارانه ای نیست
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:23
کجایی توی کف سوالت موندم
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:29
نه من تاحالا ازش شیر نگرفتم


نصف عمرت بر فنا!!!!
ما از این سر شهر می یایم می گیریم شما که ور دلتونه
نسترن
4 اردیبهشت 91 18:30
راستش رو بگم خیلی بیشتر از اینها ارزش رو داره


خدا رو شکر
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:06
هستم دستم بند بود
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:08
من با مطالعه بیشتر روزم میگذره بعد هم کارخونه
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:10
داشتم شیر گرم میکردم
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:12
من کلیدر که 10 جلده در عرض دو ماه خوردمش بماند بعضی جاهاش رو دوبار میخوندم
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:13
تو هم مثل من وب بقیه رو میخونی البته واسه بلاگفا رو؟


کمی تا نیمه ابری
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:16
صبرکن سهراب،قايقت جا دارد؟
من هم از همهمه ي اهل زمين دلگيرم


زیر دیپلم صحبت کن جانم
نسترن
4 اردیبهشت 91 19:18
نه
نسترن
4 اردیبهشت 91 20:04
معرفی کردن نه وضو گرفتم
مامان کورش
5 اردیبهشت 91 18:00
سلام عزیزم زیارت قبول همیشه به سفر عکسای زیبایی گرفتید

سلام عزیزم
ممنونم خانمی
رضوان مامان رادین
6 اردیبهشت 91 20:27
سلام عزیزم.زیارت قبول.خوش به حالتون که به حرم امام رضا نزدیکید.من که سه سالی میشه نرفتم پابوسشون.
رضا جونی را ببوس


سلام رضوان جون
اتفاقا امروز حرم بودیم
مرسی عزیزم