نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

مشهد این هفته

1391/5/8 23:34
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

سلام همه زندگیم

خوبی گلم؟

خوبی عزیزترینم

این هفته هم مثل همهء این هفته های اخیر باز رفتیم مشهد

این هفته من خیـــــــــــلی شوق داشتم چون دوباره عمه شده بودم و دل توی دلم نبود تا الینا خانم رو ببینم

وای عمه شدن هر چند برای سومین بار باشه بازم انگار اولین برادر زادهء که به دنیا اومده شیرینه و جیگرت براش در می یاد

شما هم که خیلی برات جذاب بود و بدت نمی یومد بیاریمش بجنورد و همش می گفتی پولش رو هم که دادیم بریم پیش الینا...وای من و بابایی رو می گی آب می شدیم که کسی فک نکنه من یا بابا جون بهت یاد دادیم که این رو بگی

این روزا خیلی حرفات شاخ بر انگیز شده و من و بابایی کیف می کنیم که شما اینقدر به همه جا حواست هست و زود مطلب رو میگیری

عزیزم من و بابایی خیلی دوست داریم و امروز هم بابا برای هزارمین بار بود که می خواست بیاد از خواب بیدارت کنه و کلی بوس و بغل برات داشت آخه از سر کار که بابا می یاد معمولا شما خوابی و نمی تونی بری استقباله بابایی و از بغل کردن و بوس برای بابا خبری نیست اینه که بابایی خیلی دلش برات تنگ می شه

الانه هم هر دو پیش هم خوابیدین

امیدوارم خوابای خوبه،خوب خوب ببینین

این هم شما و دختر دایی ها

رضا الهه و سارا

قربونتون بشم من

 الهه جونم

 Funny Pictures

Funny Pictures

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهـــــــــــــار
8 مرداد 91 7:32
سلام عزیزم تولد برادر زادت مبارک


ممنون خانمی
خوش سیما
8 مرداد 91 18:10
6
ا
8 مرداد 91 23:46
شکیبا باشید.
من مرد روزهای سخت داستانم
همه چیز درست میشه


امیدوارم
مامان ملینا
10 مرداد 91 11:04
سلام مامان رضا جون حالتون خوبه ببخشید که نمی تونستم بهتون سر بزنم اخه خیلی سرم شلوغه و از طرفی هم ماه رمضون واقعا اذیت می شم و بی حال هستم و نای رفتن به پای نت رو ندارم و هر بار شما منو شرمنده کردین.
عمه شدنت هم مبارکه فکر کنم خیلی شیرین باشه .قدمش براتون خیر و برکت بیاره .


التماس دعا عزیزم

مامان ملینا
10 مرداد 91 11:04
رضا جونم خیلی دوستت دارم عکسات خیلی نازن کاش بودم و می خوردمتتت
مامان کورش
12 مرداد 91 4:29
سلام گلم خیلی خیلی مبارک باشه عمه شدی ایشالله دوباره برای خودت