نفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــانفس مامان و بابا، رضــــــــــــــــا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

رضا جونی و من و بابایی

رضا جونم و تشخیص رنگها

1391/6/8 22:43
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

فقط چند روزه دیگه مونده به اولین امتحانت

بله خوشگلم یک شنبه هفته آینده امتحان زبان داری و من حسابی ذوق دارم و یک حس قشنگی دارم و امروز یک هو به من در مورد رنگ دم دری صحبت کردی و من رنگها رو ازت پرسیدم دیدم خدا رو شکر خوب یاد گرفتی

انشالله امتحانت رو هم به خوبی پشت سر می گذاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مناء
9 شهریور 91 11:36

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
ایشالله


ممنونم از دعای خیرت عزیزم
نایسل
10 شهریور 91 19:33
سلام ملیحه جونی خوبی؟؟
عجب سایتی بودااا ای ول


قابلت رو نداشت
فاطمه
6 آذر 91 20:42
وبلاگ خوبی داری به منم یه سری بزن اگه باتبادل لینک موافقی یه خبذی به من بده تابلینکیم